Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
petro89
petro89
Korte situatie schets:
1. Nieuwe vennoot vervangt oude vennoot VOF (zonder VOF overeenkomst - 50/50)
2. We werken meer als een half jaar gezamelijk full time aan een product launch (hij programmeerd)
3. Er ontstaat een conflict rondom de samenwerkingsvorm met een potentiele partner
4. Vennoot ontrekt en stopt 80% van zijn verrichte werk zonder overleg in een nieuwe BV i.o. met de potentiele partner en lanceert het product.
Hoe sta ik in mijn recht? Hoe kan ik mijn positie versterken? Welke stappen zou ik nemen?
Het is nogal vervelend als je jaren lang werkt en geld leent voor een visie en dit voor de start gebeurd... Maargoed, les is geleerd.. Maar nu?
mod-edit:typo in titel gewijzigd
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/30610-onttrokken-eigendom-vof/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag