• 0

Hoe mijn usability vergroten?

Dag allemaal,

 

Sinds een aantal maanden ben ik actief met mijn dienst (www. profconnect .nl) Na een vliegende start (grote hoeveelheid bezoekers, verkopen etc) lijkt er een dalmomentje te zijn. Via stats houd ik nauwlettend in de gaten hoelang bezoekers op mijn site blijven en welke pagina's zij bezoeken. Dit is gemiddeld 4 minuten, waarvan de helft meerdere pagina's bekijkt. Via stats zie ik dat opdrachtgevers (die bijvoorbeeld een freelancer zoeken) de moeite nemen om de site te bekijken maar vervolgens zich niet altijd aanmelden (terwijl het gratis is).

 

Heeft dat te maken met het aanmeldformulier? Homepage onduidelijk/druk? of onvoldoende informatie? Ik ben dan ook erg benieuwd hoe ik de usability nog verder kan verbeteren. Dank voor jullie tips.

 

Groet, Harold

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo Harold,

 

Je hebt op een ander forum al een heleboel tips gekregen om de usability van je website te verbeteren. Het lijkt me niet handig om die tips hier nu allemaal te gaan herhalen. Kun je aangeven wat je daar inmiddels mee gedaan hebt?

 

Groet,

 

John

Link naar reactie
  • 0

Hallo Harold,

 

Je hebt op een ander forum al een heleboel tips gekregen om de usability van je website te verbeteren. Het lijkt me niet handig om die tips hier nu allemaal te gaan herhalen. Kun je aangeven wat je daar inmiddels mee gedaan hebt?

 

Groet,

 

John

 

 

Beste John,

 

Ik heb gebruik gemaakt van diverse tips. Zo heb ik de transparantie verhoogd, het ' dood vlees' weggehaald (tip van edwin) en nog wat zaken. Qua inschrijvingen van freelancers loopt het allemaal prima, maar opdrachtgevers blijven achterwege. Sommige plaatsen een opdracht, maar ik zie veelal in stats dat ze wel mijn site bezoeken maar zich vervolgens niet inschrijven.

 

Nu is het plan om binnenkort de profielen van freelancers te publiceren (een soort ledenpagina). Dus dat opdrachtgevers per provincie en per vakgebied kunnen zoeken naar de aangesloten freelancers. Maar ook dit is een kostbare uitbreiding en allereerst wil ik eerst een flinke stijging in het aantal opdrachtgevers zien.

 

Wat kan ik er aan doen om de inschrijving van opdrachtgevers nog makkelijker te maken?

Link naar reactie
  • 0

Hoi Profconnect

 

in tegenstelling tot dat 'andere forum' hanteren we een apart board voor dit soort vragen - klik , en geldt er voor dat board een postcount van tenminste 10 nuttige berichten. Dit om gelukszoekers een beetje te weren en alleen de serieuze reviewvragen toe te laten. Lees ook dit bericht klik

 

Dit topic gaat dus op slot

 

Frans

HL-admin

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 196 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.