Grote cheque gezocht

Aanbevolen berichten

Dit soort cheques (bijvoorbeeld een vakantie cheque voor een reis) wordt (bijna altijd) gemaakt door een "reclame-mannetje/vrouwtje".

 

Zo iemand die aan belettering doet, gevel reclame en dergelijke. Bijvoorbeeld Donkers reclame in Dongen en volgens mij ook Marge in Heeze.

 

Er zijn vast ook wat ontwerpbureau's of drukkers met een grotere printer die je op weg kunnen helpen. Drukkerij Leijten is sinds kort een digitale drukker, wie weet ?

 

(heb overigens met geen van allen een relatie of iets dergelijks. Ik heb dit soort cheques altijd zelf gemaakt dmv een groot vel fotokarton bij de boekhandel, letters printen, uitknippen en opplakken. Twee avondjes plezierig en creatief werk en stukken vriendelijker voor de pocket. Persoonlijk denk ik overigens ook dat het leuker over komt, of het moet inderdaad een reis cheque zijn die door een reisbureau aangeboden wordt, maar da's mijn mening)

 

Ik kan me overigens ook niet voorstellen dat deze vraaag binnen de contouren van HL pas...maar ook dat is weer mijn persoonlijke mening....

Link naar reactie
Ik kan me overigens ook niet voorstellen dat deze vraaag binnen de contouren van HL pas...maar ook dat is weer mijn persoonlijke mening....

 

Ik ook niet, wel erg off topic voor off topic, soort off topic V&A zonder enige relatie tot ondernemen (het huwelijk zelf even als hele "onderneming" buiten beschouwing latend ;)). Vroeg of laat zal een strenge mod dit topic wel sluiten, want er mag hier ook nooit iets.. ::) ;D

 

 

PS: dat Ipad posten en modden gaat steeds lekkerder nu ik het selectief knippen met die blauwe puntjes eindelijk goed onder de knie heb...

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Retired Mod     7,5k 1439

iPad rulesssss.....

BIGTIME!

 

ja zeg.. stop is ff met die ipad promotie.. ik probeer er juist geen te kopen (althans op zijn minst tot ipad 2 er is)

maar overal kom ik tevreden gebruikers tegen die niet meer zonder willen >:( arme ik, en maar zelfbeheersing oefenen..

Link naar reactie
Retired Mod     7,5k 1439

althans op zijn minst tot ipad 2 er is)

Het enthousiasme van vrouw en kinderen inschattend zal Ipad 2 voor ons letterlijk Ipad 2 worden ja ;D ;D ;D

 

hm hm ja ja maar als zzpk-er (zelstandige zonder partner en kinderen) moet ik me dus nog maar even beheersen want 2 ipads in een 1 persoonshuishouden is wel erg decadent. (voor je het weet maken ze je uit voor bankier ofzo.) ;D

Link naar reactie

Ik ken een cheque, gedekt en zeker ongedekt, ik ken een check, een site-check zelfs, ik begrijp zelfs nog waar TS het over heeft.... Maar wat is dan een Ipad ??? ??? ???

 

 

(oftwel...hoe volledig off topics off topic gaan en dan zelfs off-off topic nog volledig kunnen ontsporen )

Link naar reactie

Ipad of niet, dit topic gaat op slot

 

Als je een ontwerper zover krijgt iets voor je te bedenken dan mail je mij het bestand maar en plot ik hem gratis voor je op A0+ formaat (maximaal 1000 breed/hoog en 1500 lang ofzo maar kleiner mag ook)

 

Die krijg je opgerold toegestuurd en moet je dan zelf even op een stuk karton plakken.

 

Cheque in de maat van een postzegel maken, tussen 100 andere postzegels gooien in een doos en het bruidspaar er een vergrootglas bijgeven is een andere optie, of nog extremer

 

 

@Norbert: Als je ons zelfs met je Ipad niet bij kunt houden dan ben jij te traag of de Ipad is gewoon een dikke trage pad. Jij mag kiezen.

 

Slotje in 3...2....1....

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 248 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.