• 0

Leveranties naar Denemarken

Ik wil in Denemarken een (web)winkel beginnen met producten die daar niet of nauwelijks te krijgen zijn.

Het gaat, in eerste instantie, om producten, die in nederland gewoon in de supermarkt te krijgen zijn.

 

Omdat ik een beperkt productaanbod wil (geen behoefte aan concurrentie in de standaard producten, met de bestaande supermarkten hier in de buurt), ben ik maar een kleine afnemer. Mijn startaankoop (in het begin ws de meeste inkopen) is bijvoorbeeld maar een kleine 1.000€. Ook, omdat ik eerst het succes wil uitproberen, zonder het risico, dat ik het zelf allemaal moet opeten.

 

Is er een groothandel in Nederland, die met mij in zee wil gaan?

 

Groeten, Hans

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Een Nederlandse handelaar is van Tol in Bodegraven. Wellicht vindt men het alleen niet interessant genoeg qua volume.

 

Een andere oplossing is zelf (of met behulp van bekenden) inkopen in Nederland bij een Sligro groothandel en vervolgens zelf het transport naar Denemarken regelen.

 

Aan die eerste 1.000 euro aan artikelen ga je waarschijnlijk weinig aan verdienen. Je zult je webshop eerst moeten inrichten en volume gaan maken, vervolgens kun je aan je inkoopkant nog inkoopvoordeel halen.

Link naar reactie
  • 0

Al die opties zijn al geprobeerd.

 

van Tol wil een minimum van 2.500€.

Sligro e.d. zijn natuurlijk een optie maar afhankelijkheid van een famileilid is niet handig. Die mensen hebben ook hun normale werk.

 

Toch bedankt voor het meedenken.

 

Heb nu geschreven naar 7 internationale webwinkels, in de hoop dat daar genoeg marge tussen zit, andres is het einde verhaal, want geen winst genoeg.

In DK betaal je ook invoerrechten (punktafgift) op suiker, chokolade en koffie.

 

Inkoop bij C1000 en Lidl geeft nog de meeste winst. :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 184 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.