• 0

Social Media Sieraden

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb een aantal ideeën voor sieraden om sociale media te delen

Wat vinden jullie van dit concept?

Beste Mark,

 

waarschijnlijk zullen de HL-ers moeite hebben om te begrijpen wat je concept is.

 

Het wordt vervolgens nog lastiger om er iets over te zeggen.

 

Een algemene opmerking van mijn kant. Juweliers zijn in het algemeen vrij conservatief. Ik zou op zoek gaan naar een juwelier die zelf twittert, die staat waarschijnlijk open voor je concept.

Link naar reactie
  • 0

Bedoel je misschien zoiets en dan verwerkt in een sieraad?

 

O ja, die heb ik ook nog ergens liggen en een hele boel domeinnamen Ben wel nieuwsgierig wat het is, in potentie klonk het leuk maar uiteindelijk -nog- niets geworden

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Wellicht dat ik je wel wat verder kan helpen. Ik weet natuurlijk niet precies wat je bedoeling is.

Ik ben zelf juwelier en vind mezelf redelijk jong (32!). Wie weet kan ik iets voor je betekenen of contacten voor je leggen.

 

Juweliers zijn overigens niet zo conservatief meer, ze zijn er uiteraard nog wel, maar er is een behoorlijke verjonging gaande en die nieuwe generatie gaat wel met hun tijd mee.

Zelf zijn we ook druk bezig met Facebook twitter enz. te integreren in onze website.

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 227 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.