• 0

goede en gratis/goedkope fax-service via internet

wie weet een goede en gratis/goedkope fax-service via internet?

 

ik heb het alleen nodig om faxen te versturen, naar klanten in het buitenland.

 

ik heb wel gehoord van voip.nl, maar misschien heeft iemand ervaring met een goede gratis/ goedkopere service.

 

Dank :)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Xoip www.xoip.nl is goed en betrouwbaar en kan ook grotere bestanden (dus veel afbeeldingen) aan.

Je kunt daar ook een eigen faxnummer krijgen.

 

Let op bij veel voip bedrijven: Spraak-telefonie over het internet gaat steeds beter, maar (goedkoop) faxverkeer over internet staat nu nog in de kinderschoenen .

Link naar reactie
  • 0

@leek - bedankt

 

@brood: sommige klanten in het buitenland zijn nog 'ouderwets' en willen een papieren fax op hun fax-nummer ontvangen...

Zoals ik zei is het alleen maar om te versturen, dus ik scan het en wil het via internet versturen naar een fax-nummer in het buitenland.

 

Weet iemand anders nog een andere goedkopere/gratis service?

dank :)

 

 

Link naar reactie
  • 0

Je benadrukt nogal stevig dat het goedkoop of gratis moet zijn. Is niet belangrijker om te weten dat een fax die je verstuurt ook netjes en op tijd aankomt?

Als je een beetje googled zijn er genoeg aanbieders om faxen on line te versturen.

 

Ik sta overigens achter de keuze van Leek. Ik verstuur zelf ook via Xoip en heb daar goede ervaringen mee.

Of het de goedkoopste is, weet ik niet, maar de service is zeker prima in orde daar.

 

ronny

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
  • 0

Met Efax kan je gratis faxen ontvangen op jouw eigen faxnummer. Faxen verzenden kost geld. Dit kan alleen met een abonnement. Met de gratis fax-app IFax Pro kan je op jouw IPhone voor een gering bedrag ( $ 0.99 voor 5 pagina's) per verzonden fax faxen versturen over heel de wereld. Je hebt daarbij geen abonnementskosten. Allerlei documenten foto's , PDF's enz kunnen worden verstuurd hiermee

 

Paul

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 236 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.