• 0

Ideal als betaalmiddel voor webshop

Aanbevolen berichten

16 antwoorden op deze vraag

  • 0

Er zijn genoeg iDeal modules voor virtuemarkt te vinden: http://www.google.nl/search?q=virtuemart+ideal&hl=nl&prmd=ivns&ei=txZZTYjlHcPsOay-hL0F&start=0&sa=N

 

Even bij de bank iDeal contraxt aflsuiten, module installeren en gaan met die banaan! Scheelt je een hoop geld..

Alle evenementen voor ondernemers online: http://www.agendavoorondernemers.nl

Seminars, beurzen, congressen, workshops over onderwerpen die jou als ondernemer aanspreken.

Link naar reactie
  • 0

Volgens mij is ING de goedkoopste als je rechtstreeks bij ING een iDeal account neemt. Per kwartaal EUR 60,00 + ~EUR 0.70 per transactie. Voor beginnende ondernemers is dat weer een extra lasten post. Je moet zelf de overweging maken wat voor jou voordeliger en handiger is.

Link naar reactie
  • 0

Volgens mij is ING de goedkoopste als je rechtstreeks bij ING een iDeal account neemt. Per kwartaal EUR 60,00 + ~EUR 0.70 per transactie. Voor beginnende ondernemers is dat weer een extra lasten post. Je moet zelf de overweging maken wat voor jou voordeliger en handiger is.

 

Volgens mij is IdealEasy van ABN AMRO de goedkoopste methode voor beginnende ondernemers. Geen abonnementskosten, geen maandelijkse kosten, enkel 0,70 euro per transactie.

 

Alhoewel INGEasy volgens mij ook enkel per transactie in rekening brengt.

 

Gewoon even rondkijken en googlen :)

Link naar reactie
  • 0

Ik gebruik ideal basic van abnamro. werk goed. Ideal easy heb ik zelf niet gekozen omdat ik een 99% betrouwbare oplossing wou en dat kunnen ze niet met ideal easy. Mischien nu wel dat was een jaar geleden.

Ideal contact afsluiten met de bank en ccideal aanschaffen en in een uur werkt het.

 

krypto

Sometimes your the windshield and sometimes your the bug.

You need to get on the side of the windshield

Link naar reactie
  • 0

Welke abo ik precies heb weet ik niet. Ik betaal enkel per transactie in ieder geval.

 

De enige reden die ik kan bedenken om voor een tussenpersoon/PSP te gaan is de andere betaal opties als creditcard, etc.

 

Groet,

 

AgendaVoorOndernemers

Alle evenementen voor ondernemers online: http://www.agendavoorondernemers.nl

Seminars, beurzen, congressen, workshops over onderwerpen die jou als ondernemer aanspreken.

Link naar reactie
  • 0

Een PSP is vaak goedkoper dan een los contract bij de bank. Je profiteert mee van het volume van de PSP en de daarmee komende korting. Ook kan je vaak makkelijker je iDeal transacties beheren en verwerken in je boekhouding. Terugstorten van een iDeal betaling van een geannuleerde bestelling kan bijvoorbeeld makkelijker zijn via een PSP.

Link naar reactie
  • 0

Volgens mij is ING de goedkoopste als je rechtstreeks bij ING een iDeal account neemt. Per kwartaal EUR 60,00 + ~EUR 0.70 per transactie. Voor beginnende ondernemers is dat weer een extra lasten post. Je moet zelf de overweging maken wat voor jou voordeliger en handiger is.

 

Volgens mij is IdealEasy van ABN AMRO de goedkoopste methode voor beginnende ondernemers. Geen abonnementskosten, geen maandelijkse kosten, enkel 0,70 euro per transactie.

 

Alhoewel INGEasy volgens mij ook enkel per transactie in rekening brengt.

 

Gewoon even rondkijken en googlen :)

 

De goedkoopste en tevens een van de betere is Sisow.nl

Link naar reactie
  • 0

Gebruik inmiddels 6 maanden Assurepay tot volle tevredenheid. Kosten per transactie 0,45. Uitbetaling 0,10 als je je aanmeldt via www.internetkassa.nu. Waarop overigens ook veel informatie staat over Payment Service providers.

Het hangt overigens sterk af van het aantal verkopen. Op een zeker moment ben je met een vast bedrag per maand goedkoper uit. Gewoon even een spreadsheetje maken met een breakeven point.

 

Gr.

Roos

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 270 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.