nickn4 Geplaatst: 14 februari 2011 nickn4 12 2 Geplaatst: 14 februari 2011 hallo, ik ben een jongen van 17 jaar en wil een bedrijf starten (webshop), maar waar moet ik mezelf nou overal hebben ingeschreven voordat ik uberhout een webshop MAG opzetten? of.. wat moet ik doen voordat ik iets mag verkopen op mijn website? ik heb nog geen website, maar ik zou graag eerst willen weten wat er allenmaal bij komt kijken voordat je een eigen site hebt. ook zou ik graag willen weten of je bij de kvk kan inschrijven voordat je weet wat je product is. ik zou dus de volgorde van de registraties willen weten, en eventueel ook een uitleg waar ik mezelf dan voor registreer. en hoe zit dat met de verzekeringen? heb je daar 1 goede voor of 10 verschillende tergelijk? ------------- sorry voor de lap tekst, maar ik denk dat het vrij makenlijk te beantwoorden is omdat sommige vragen dubbel zijn. alvast bedankt, Nick Janse Link naar reactie
0 Wouter Hol Geplaatst: 14 februari 2011 Wouter Hol Moderator 3,2k 353 Geplaatst: 14 februari 2011 Van de overheid moet je onder andere dit lijstje nalopen. Verder zijn je vragen al heel veel vaker gesteld, gebruik de zoekfunctie van dit forum en die van Google eens. Dan krijg je een bak informatie en daar kan je je vragen wel mee beantwoorden. Link naar reactie
0 Robbert08 Geplaatst: 14 februari 2011 Robbert08 172 4 Geplaatst: 14 februari 2011 Ondanks dat ik het met Wouter eens ben dat je deze informatie via de zoekfunctie zeer makkelijk had kunnen vinden heb je aan deze link misschien ook wat http://www.kvk.nl/bedrijf_starten/ Voetbaldoel, dug out en teamkleding Teamkleding in uw eigen design of zelfs een geheel eigen design kledinglijn? Voma Teamkleding produceert en ontwerpt eigen design sportkleding Link naar reactie
nickn4
nickn4
hallo,
ik ben een jongen van 17 jaar en wil een bedrijf starten (webshop), maar
waar moet ik mezelf nou overal hebben ingeschreven voordat ik uberhout een webshop MAG opzetten?
of.. wat moet ik doen voordat ik iets mag verkopen op mijn website?
ik heb nog geen website, maar ik zou graag eerst willen weten wat er allenmaal bij komt kijken voordat je een eigen site hebt.
ook zou ik graag willen weten of je bij de kvk kan inschrijven voordat je weet wat je product is.
ik zou dus de volgorde van de registraties willen weten, en eventueel ook een uitleg waar ik mezelf dan voor registreer.
en hoe zit dat met de verzekeringen? heb je daar 1 goede voor of 10 verschillende tergelijk?
-------------
sorry voor de lap tekst, maar ik denk dat het vrij makenlijk te beantwoorden is omdat
sommige vragen dubbel zijn.
alvast bedankt,
Nick Janse
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag