• 0

leverancier & webwinkel opzetten

hallo,

 

-----

1) ik ben 17 jaar en wil een webwinkel opzetten, nu vroeg ik me af of ik de webwinkel nu al MAG opzetten, of mag dat pas als ik sta ingeschreven bij de KVK?

 

2) en hoe zit dat met leveranciers, ik heb er twee gemailt, de een geeft geen antwoord, en de ander zegt dat ik terug moet komen als ik een kvk nummer heb zodat we er over kunnen praten. maar moet ik nou zoeken naar "groothandelszaken" of "leveranciers"

 

3) moet ik al een webshop hebben voordat ik me bij KVK in MAG schrijven

 

----

 

het is me allenmaal erg onduidelijk en kan hier op het forum niet alles vinden. (miss doordat ik nieuwe ben in het ondernemen..) en hoop daarom ook op een degelijk antwoord en geen afschepertje zoals: kijk eens bij de zoekopsie.. (dan kan je beter gelijk de moeite nemen om antwoord te geven als je dan toch reageert toch? :D )

 

alvast bedankt,

Nick Janse

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

het is me allenmaal erg onduidelijk en kan hier op het forum niet alles vinden. (miss doordat ik nieuwe ben in het ondernemen..) en hoop daarom ook op een degelijk antwoord en geen afschepertje zoals: kijk eens bij de zoekopsie.. (dan kan je beter gelijk de moeite nemen om antwoord te geven als je dan toch reageert toch? :D )

 

Ik wil niet heel bot over komen, maar lees en reageer eens in je vorige topics.. Daar stelde je al min of meer dezelfde vragen waar je op zich een vrij duidelijk antwoord op gekregen hebt, inclusief links naar nuttige sites met nota bene gewoon stappen plannen die je kan nalopen om je onderneming op te zetten en/of je vragen te beantwoorden. Doe daar eens iets mee.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 111 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.