• 0

Wie heeft er ervaring met Sytens?

Vanmiddag een erg interessant gesprek gehad met een adviseur van Syntens. Hij kwam met een idee waaraan één van zijn cliënten werkt die wellicht bijzonder interessant is voor ons als extra- en intranet toepassing. De Syntens-adviseur liet weten dat zijn cliënt zoekt naar nieuwe toepassingen. De ideeën die wij hebben zouden daarin heel erg goed passen en geven het produkt absoluut een meerwaarde. Nu stelde ik voor om zelf maar een afspraak met die client te maken, maar dat werd enigszins afgehouden. Ik kreeg de indruk dat Syntens tussen partijen willen blijven zitten. Moeten wij hier iets achter zoeken, heeft iemand soortgeljke ervaringen? Wat is het belang van Syntens om hier tussenin te blijven zitten?

 

 

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Misschien willen ze zelf waarborgen dat het contact hoogwaardig is. Het imago van Syntens kan er natuurlijk onder lijden als jij buiten hen om nu die andere partij plat gaat bombarderen met spam, acquisitie, een gelikt voorstelletje. Dat zou jij natuurlijk nooit doen :) maar ik denk wel dat het te maken heeft met 'beheersbaarheid' en 'kwaliteit van contacten'.

De adviseurs mogen natuurlijk niet al te veel op ritselaars gaan lijken ;)

Link naar reactie
  • 0
Ik kreeg de indruk dat Syntens tussen partijen willen blijven zitten. Moeten wij hier iets achter zoeken, heeft iemand soortgeljke ervaringen?

 

ik heb sinds vorige week contact met syntens en ik deel je ervaring niet. in tegendeel, ze hebben mij veel leads gegeven en direkt namen gegeven met telefoonnummers zodat ik zelf contact met ze kan opnemen. daarbij waren er twee stagiars die nog wat uitzoekwerk zouden doen. plus een aantal hints van welke clubs ik lids zou moeten worden. voor zover ik begreep is het niet hun werkwijze om ertussen te blijven, maar juist partijen tot elkaar te brengen.

Link naar reactie
  • 0

Hij kwam met een idee waaraan één van zijn cliënten werkt...

 

Dat is nog geen afgerond product blijkbaar, dus misschien dat die cliënt zijn product nog niet in de etalage wil leggen en dat de syntens-middleman eerst zelf wil vaststellen of de interesse wederzijds is.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Dat is nog geen afgerond product blijkbaar, dus misschien dat die cliënt zijn product nog niet in de etalage wil leggen en dat de syntens-middleman eerst zelf wil vaststellen of de interesse wederzijds is.

Het is inderdaad nog geen afgerond product, dat klopt maar dat zal het desbetreffende product nooit zijn. Wat Anders ook al opmerkt is dat mijn ervaring met Syntens tot zover ook is dat zij je zo snel als mogelijk enkele leads bezorgen en je vervolgens vrij laten. Vandaar dat de opstelling van Syntens in deze mij verbaasde.

De adviseur van Syntens gaf wel aan dat er voor de verdere ontwikkeling en voor ons subsidiemogelijkheden bestaan waar beide partijen eventueel van kunnen profiteren. Leuk natuurlijk maar dat is niet de aanleiding om contact met Syntens op te nemen en ik kan mij ook niet voorstellen dat dit de enige reden is waarom Syntens als intermediair zou willen blijven fungeren. Misschien zoek ik er ook wel weer teveel achter, ik vind het alleen moeilijk om een goed beeld te krijgen van de strategie en aanpak die Syntens hanteert.

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 73 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.