• 0

12 jaar wil iets ondernemen kan dat

hallo ik ben pas 12 jaar nu en ik wil toch wel iets ondernemen wat betreft bedrijven enzovoort, nu heb ik op de site van de kamer van koophandel gekeken maar daar is dus echt niets te vinden hoe oud je moet zijn om dus bijvoorbeeld een bedrijf te starten.

hebben jullie informatie voor mij.

ps: even voor de zekerheid mijn moeder geeft wel toestemming hiervoor zij is ook op het idee gekomen!

alvast bedankt ??? ??? :o :o

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

De grap is vaak dat ondernemen gewoon een vak is. Natuurlijk is het voor iedereen anders maar je zult versteld staan dat indien je ICT ondernemer wilt worden hoeveel je dan nog kan leren van iemand die wel limonade weet te verkopen op de hoek. Juist die mensen hebben vaak gevoel voor sales!

 

Misschien ben ik cru maar uit je berichten pik ik je leeftijd er wel uit.... Spijt me.

 

Wil niet zeggen dat je het niet moet gaan doen, in het begin maakt iedereen fouten en je kunt ze niet snel genoeg maken. Als je twaalf bent zul je misschien ook niet direct tonnen omzet nodig hebben en je leert nergens zoveel als in de praktijk. Succes dus!

Link naar reactie
  • 0

Ik vind het knap dat een jongen van 12 aan een bedrijf wil beginnen. Ik vind het helemaal moedig dat je op dit forum een "grote mensen"discussie aangaat over ondernemen en marketing. Ik heb zelf twee kids van 12 en die zijn echt met hele andere dingen bezig.

 

Ik vind het een goed plan om computers te gaan aansluiten. Begin lekker in je eigen buurt. Vertel het aan vrienden en familie, die vertellen het echt wel door.

 

In het begin hoef je erg geen bedrijf voor op te richten. Doe het gewoon en vraag er niet te veel geld voor. Als het goed loopt en je klanten zijn tevreden, verhoog te langzaam de tarieven. Je werkt vooral voor particulieren, dus het geld stop je gewoon in je zak (of je geeft het aan je moeder)

 

Ik zou het niet te ingewikkeld maken.

 

 

ehm hoi ik ben geen jongen hoor ik ben een meisje,

 

ik snap ook niet hoe je hier uit zou kunnen op maken of ik een jongen of een meisje ben maar goed,

ik heb al gezegd wat ik dus wil gaan doen en ook al dat ik er nog niet meteen mee begin, en dat "grote mensen" forum aanspreken, is echt helemaal niet moeilijk, en deze site heb ik van een man die me hielp om info te zoeken!

en ik begin ook in de buurt en bij familie en zo!

Link naar reactie
  • 0

ehm hoi ik ben geen jongen hoor ik ben een meisje,

Oeps :-X

Ik kon een jongen van dertien die nachten achtereen computers configureerde bij een winkel. En ook in de winkel meewerkte overdag.

Toen hij toch maar ontslagen werd (leeftijd) begon hij gewoon voor zichzelf.

Maar ik heb toch wat bedenkingen tegen kinderarbeid en werken op rare uren.

Ontslagen wegens leeftijd is niet alleen op 64+ dus.

Link naar reactie
  • 0

Met alle respect. maar degene die het topic is begonnen is inmiddels 19 jaar...

 

Daarom juist zou het mooi zijn om eens te horen wat deze meid bereikt heeft. Ze zou inmiddels een leuke onderneming kunnen hebben.

 

Die Ben Woldring was toch ook vroeg begonnen?

 

Edit : ik snor ze wel even op en vraag om een reactie. Volgens mijn info heeft ze inmiddels de halve wereld rondgereisd en zit ze nu in Israel.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 98 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.