• 0

Problemen met bedenken van een nieuw product

Beste ondernemers,

Wij zijn een groep studenten die een eigen onderneming gaan starten met begeleiding van school. We lopen aan bij het bedenken van nieuwe ideeën. Ideeën als een noodpakket(auto of huis) en een blus deken werden niet geadviseerd.

Wanneer er ondernemer is die een leuk, goed en innovatief idee heeft, dan is het idee erg welkom.

Mvg

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

• 0

Ik zit veel te denken aan energie werven vanuit de zee, nee niet met bestaande technieken maar altijd iets nieuws bedenken ,dat is veel leuker vind ik zelf!

Tot nu toe kan ik 1400,- per jaar op energie besparen maar het plannetje heeft nog wat haken en ogen.

Is dit een leuk uitgangspunt?

Ik heb nog wel meer in de koker maar energie is hot nu ,dus?

Ik wil het je vertellen maar dan via pm a.u.b

Anders gaan andere studenten er met het idee vandoor en dat wil je niet natuurlijk hihi

;D

www.restnrg.com

Link naar reactie
  • 0

Ik heb hier en daar al een beetje onderzoek gedaan en het resultaat van de opbrengst valt een beetje tegen voor wat je er allemaal voor moet doen,dat zeg ik erbij.

Misschien met subsidie's wordt het aantrekkelijker maar dat moet nog uitgezocht worden.

Het heeft van alles te maken met eb en vloed bewegingen in zee, en de wed van de communiserende vaten worden ook gebruikt.

Doormiddel van gewichten en pijpleidingen en dynamo's kan ik met 75000kg continu 2000 watt genereren.

Hier moet je groot denken.

Ik gun je graag de kans om het idee kosteloos over te nemen maar je moet me beloven dat als er winst komt mij niet in de kou laat staan hoor!

Ik vind het leuk als er nog 1 generatie iets in kan vullen in deze industriele revolutie waar alles al blijkt te bestaan.

Ik heb de lezers van higher level als getuige! hihi

www.restnrg.com

Link naar reactie
  • 0

Ik vind het een leuk idee, maar helaas hebben wij niet het vermogen om dit tot een succes te brengen. De belangrijkste vraag die we bij onszelf moeten nagaan is of het idee haalbaar is. Met de beperkte tijd die we hebben en een kleine €300,- om te investeren, gaat het ons niet lukken op dat op gang te zetten.

We zitten te denken aan een product of dienst dat niet te groot is of te duur is. Ook hadden wij in het begin hierover duidelijk moeten zijn. Dat is onze fout.

Mvg

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar