• 0

Speelgoed Lease / administratie - Webshop

hallo,

 

ik ben aan mijzelf aan het oriënteren over het op zetten van een webshop,

nou heb ik van mijn moeder gehoord "dat het te voor mij te moeilijk zal zijn", ik betwijfel dit omdat haar bedrijf erg verschilt van een web winkel.

 

1) maar nu vraag ik jullie: "hoe complex is de administratie van een webshop?"

2) ik wil een webshop opzetten, "MAAR WAAROM ZAL MIJN WEBSHOP ZO SPECIAAL ZIJN DAT MENSEN HIER KOPEN."

ik dacht aan een soort van Speelgoed lease (net als bij auto's). nu vroeg ik me af of dit extra zwaar word (administratief)

weken afbetalen met een rentepercentage over hen bedrag..

maar mag ik als webshop zo iets wel inzetten net als bij een autoverkoop bedrijf.

 

ik ben erg benieuwd naar jullie reacties,

en alvast bedankt!! Nick Janse ;)

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

is er niemand met een antwoord??

>:(

In je vorige topic heb je 2 links gekregen en daar heb je kennelijk niets mee gedaan. Nu verwacht je binnen een uur een antwoord op een vraag waar je makkelijk zelf had achter kunnen komen door even op die links geklikt te hebben en wat met die informatie gedaan te hebben?

 

Zoek nou toch zelf eens iets uit!

 

Ik doe het niet vaak, maar nu druk ik toch even op een bepaald knopje bij je naam.

Link naar reactie
  • -1

is er niemand met een antwoord??

>:(

In je vorige topic heb je 2 links gekregen en daar heb je kennelijk niets mee gedaan. Nu verwacht je binnen een uur een antwoord op een vraag waar je makkelijk zelf had achter kunnen komen door even op die links geklikt te hebben en wat met die informatie gedaan te hebben?

 

Zoek nou toch zelf eens iets uit!

 

Ik doe het niet vaak, maar nu druk ik toch even op een bepaald knopje bij je naam.

 

deze keer heb ik dat wel gedaan, ik heb gezocht op: "administratie webshop", en "Speelgoed Lease"

zowel op google als op deze website, zonder resultaat. ik zou graag een "normaal" antwoord willen ontvangen omdat ik vind

dat ik daar (deze keer wel) recht op!

 

m.v.g.

nick janse

Link naar reactie
  • 0

Wat weet je tot nu toe over administraties in het algemeen en wat heb je daarover opgezocht?

 

Robbert08 gaf in je vorige topic als link deze pagina:

http://www.kvk.nl/bedrijf_starten/

Daar staat allemaal informatie over een bedrijf starten. Onder andere over administraties en waar deze aan moet voldoen.

Als je dat doorgenomen hebt en specifieke vragen daarover hebt, dan zou je die hier kunnen stellen. Uiteraard nadat je zelf je best gedaan hebt om alles zelf uit te zoeken.

 

Verder kan je je administratie ook uitbesteden door het door een boekhouder te laten doen.

Link naar reactie
  • 1

Je bedoelt geen lease. Lease is een vorm van huren. Wat je bedoelt is achteraf betalen ofwel betalen op rekening. Dat is een vrij gebruikelijke betaalmethode voor bedrijven die aan andere bedrijven leveren.

Lever je aan consumenten dan moet je goed overwegen of je dat echt wel wilt. Als je telkens achter je geld aan moet dan is de hele kracht van een webshop, namelijk direct over je geld kunnen beschikken, weg. Je kan ook een partner zoeken zie voor jouw de betalingen gaat regelen, maar dat is duurder dan bijvoorbeeld iDeal. De keuze is aan jou.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 201 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.