• 0

Mening gevraagd over website

Ik zie in de rubriek testforum dat er wel eens gevraagd wordt om een website te testen.

Testen vind ik niet het juiste woord daarvoor, maar zou wel graag jullie mening willen horen hoe mijn website er over het algemeen uitziet. Een mening van een ander doet vaak je ogen openen.

 

 

www.stone-styleshop.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

16 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het testforum is eigenlijk bedoelt als je dingen op HL wilt uitproberen, zoals bijvoorbeeld smilies of UBB code.

 

In de topics in het testforum werd telkens gereageerd door een mod die vertelde hoe je op HL mensen kan vragen om je concept of site te beoordelen en welke eisen daar aan gesteld worden.

Link naar reactie
  • 0

Wanneer ik op het keurmerk klik (zo te zien stelt het hele keurmerk niets voor) kom ik uit bij de pagina van een andere webshop.

Stone & style kan ik niet eens terugvinden.

 

Wat betreft de vormgeving, de afbeelding in de header vloekt bij de site.

 

De site komt eerder over als een blog dan een shop.

 

 

Wanneer je bij de keurmerk kijkt onder bedrijfsgegeven zul je zien dat daar stone & style shop wel degelijk naar voren komt. Stone & style shop is een onderdeel van your all is well.

www.stone-styleshop.nl

Link naar reactie
  • 0
Naar mijn mening komt het niet erg profesioneel over als je AdSense in een webwinkel gebruikt.

En nog minder als de prijs van je produkt onleesbaar is omdat de afbeelding er overheen staat: "Fossiele vis, €39,50 (incl" en de rest is niet te zien door de afbeelding.

 

Daarnaast zit er bijvoorbeeld een fout in (zoek maar eens op JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL) die al dik een jaar bekend is - niet echt actueel dus, die Joomla installatie.

 

Wanneer je bij de keurmerk kijkt onder bedrijfsgegeven zul je zien dat daar stone & style shop wel degelijk naar voren komt. Stone & style shop is een onderdeel van your all is well.

Als je nou even denkt als een consument snap je dat dit totaal niet transparant is - als ik als bezoeker daar klik en een totaal andere site zie, dan ga ik echt niet verder doorzoeken of er misschien toch een relatie is, maar dan concludeer ik dat het allemaal vaag en dus de moeite niet waard is. In plaats van mild verontwaardigd te zijn zou je het ook op die manier kunnen bekijken...

Link naar reactie
  • 0

Naar mijn mening komt het niet erg profesioneel over als je AdSense in een webwinkel gebruikt.

 

 

Absoluut, welke winkel hangt er een reclamebord voor een andere winkel in zijn zaak?

 

Is deze website ook onder je beheer? Of is het (letterlijke) inspiratie?

 

Waarom staat er niets in het vakje linksboven? De meest prominente plaats/etalage is leeg!

 

Over w3c validatie zullen we het maar niet hebben >:(.

Link naar reactie
  • 0

Omdat de mods het topic blijkbaar laten staan, hierbij nog een paar van de vele zaken die ik zie.

 

Het is een webshop, wat ook duidelijk uit de naamgeving blijkt. Waarom moet ik dan eerst nog een keer op een link klikken om bij de shop uit te komen?

 

Waarom die klok in je shop? Ik heb onderin mijn scherm de tijd staan en dat is genoeg. Die klok neemt plaats in en leidt af van waar het werkelijk om gaat.

 

Waarom met grote letters "Gratis thuisbezorgd" en dan in kleine, haast onleesbare lettertjes dat dat alleen voor bestellingen boven 50 euro geldt? Zet minimaal een * achter die eerste tekst zodat mensen gaan zoeken naar de extra voorwaarde. Maar het is nog beter om gewoon duidelijk te zijn.

 

Leuk, die Google translate functie (...). Maar die eet wel een stuk van de schermruimte op en ik zie niet zo snel hoe ik die balk weer weg kan krijgen.

 

Verzending op risico van de koper is niet toegestaan. Dat zou voor mij alleen al een reden zijn om niet bij je te bestellen. Als verkoper kies jij een betrouwbare partij om je spullen mee te verzenden en jij bent dan ook aansprakelijk als hier iets mee mis gaat.

 

Verplicht registreren is voor veel mensen een (te) hoge drempel. En een veld "Provincie" met als enige keuze de tekst "niets" komt wel een beetje vreemd over. En ga je ooit faxen naar je klanten? Waarom anders dat faxnummer?

 

En dan die mogelijkheid om langs te komen, die er alleen is voor "bekenden en via-via bekenden". Hoe ga je hier de schifting in maken?

 

En zo zou ik nog wel even door kunnen gaan ...

Link naar reactie
  • 0

John is het vreemd dat de mods deze topic laten staan?

 

Ik vraag om kritiek, ik krijg ook kritiek en daar ben ik blij om. Heb de kritiek opgepakt en gezorgd dat de verbeteringen doorgevoerd zijn. Ook heb ik van deze kritiek een hoop geleerd. Krijg alleen het idee dat ik niet serieus word genomen. Dat vind ik jammer.

www.stone-styleshop.nl

Link naar reactie
  • 0

John is het vreemd dat de mods deze topic laten staan?

 

Ik vraag om kritiek, ik krijg ook kritiek en daar ben ik blij om. Heb de kritiek opgepakt en gezorgd dat de verbeteringen doorgevoerd zijn. Ook heb ik van deze kritiek een hoop geleerd. Krijg alleen het idee dat ik niet serieus word genomen. Dat vind ik jammer.

Verzoeken als deze worden als regel geplaatst in het forumdeel "Wat vind je van mijn ..." volgens een vaste template, zoals ook aangegeven in mijn eerste reactie.

 

Jouw vraag is in een ander forumdeel geplaatst. Normaliter wordt zo'n bericht dan verplaatst / gesloten / geparkeerd door de moderators. In dit geval is dat blijkbaar (nog) niet gebeurd. Vandaar mijn opmerking.

 

Ik heb overigens niet het gevoel dat je niet serieus zou worden genomen.

Link naar reactie
  • 0

Wat John zegt klopt. Je bent er bij wijze van uitzondering tussendoor geslipt omdat alle mod's even een avondje vrij genomen hadden

 

Ik heb je topic verplaatst naar de goede plek.

 

Zou je voor we verder gaan alleen onderstaande vragen die bij dit soort onderwerpen horen even zo uitgebreid mogelijk willen beantwoorden?

 

[*]Omschrijving van je concept:

[*]Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

[*]Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

[*]Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

[*]Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

[*]Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

[*]Wat voor feedback hoop je te krijgen:

 

Link naar reactie
  • 0

hoi,

 

hierbij even een paar zaken van mij. ik hoop dat je er wat aan hebt;

 

* ik denk dat je veel meer uit de header kan halen; foto's van stenen/bergen ipv die blauwe lucht? daarbij kan dmv fotomateriaal ook ingespeeld worden op het gevoel van de bezoeker. Ook zie je dan direct wat voor soort winkel het is en wat er te koop is. ik vind dat je website iets meer levendig zou moeten worden.

 

* een call to action op je hompagina; in een paar woorden duidelijk maken waarom ik een steen zou moeten kopen in de webwinkel en daarbij een directe link naar je bestelpagina/shop.

 

*ik vind de slider te snel gaan. ik zou deze per product een aantal seconden stil zetten. Kun je deze niet fade-in/out zetten in plaats van vanuit onder naar boven?

 

*contactgegevens op je hompage vergroten betrouwbaarheid.

 

*gebruik van logo's vergroten betrouwbaarheid. je gebruikt Ideal. Waarom laat je het logo nergens zien?

 

*contact zou ik rechts zetten in menubalk. daar verwacht de bezoeker de link..

 

*klantreacties of ervaringen. ook dit vergroot betrouwbaarheid en maakt je website meer levendig.

 

 

Een 100% handgeschilderd schilderij van uw favoriete foto! www.paintmyphoto.nl - www.twitter.com/paintmyphoto

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 268 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.