Ik ben op dit moment best ver in een proces om een webshop op te zetten alleen sta nu voor een (mogelijke) blokkade.
Ik wil amandelen importeren uit land X. Deze amandelen wil ik gaan verkopen op de website amandelen.nl. Om een binding met mijn klant te creëren heb ik een unieke amandel.nl logo laten maken en een unieke website. De amandelen bied ik aan in kleine doosjes die voorzien zijn van een uniek label/merk/logo waar op staat "amandelen" of "amandel.nl'. Dit om *(voor zo ver mogelijk) mijn amandelen te differentiëren van de concurrentie.
Mijn vraag is, in hoeverre is dit scenario mogelijk en waar dien ik in dit geval rekening mee te houden?
En maakt het enig verschil of ik op de labels zet amandelen of amandelen.nl?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Cantillon
Cantillon
Beste HL'ers,
Ik ben op dit moment best ver in een proces om een webshop op te zetten alleen sta nu voor een (mogelijke) blokkade.
Ik wil amandelen importeren uit land X. Deze amandelen wil ik gaan verkopen op de website amandelen.nl. Om een binding met mijn klant te creëren heb ik een unieke amandel.nl logo laten maken en een unieke website. De amandelen bied ik aan in kleine doosjes die voorzien zijn van een uniek label/merk/logo waar op staat "amandelen" of "amandel.nl'. Dit om *(voor zo ver mogelijk) mijn amandelen te differentiëren van de concurrentie.
Mijn vraag is, in hoeverre is dit scenario mogelijk en waar dien ik in dit geval rekening mee te houden?
En maakt het enig verschil of ik op de labels zet amandelen of amandelen.nl?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/30830-in-hoeverre-is-deze-casus-mogelijk/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag