• 0

Schoenen importeren?

Ik kwam laatst op vakantie deze schoenen tegen en iedereen droeg ze daar, het verbaasde me dat ze in NL helemaal nergens worden gedragen. Ik had dus het idee om ze hierheen te importeren en met name voor de zomer te verkopen in een eigen winkel in Amsterdam (kalverstraat). Het zijn hele lichte schoenen en lopen echt heerlijk, leuke simpele stijl ook. Wat vinden jullie ervan?

 

De schoenen zijn in dezelfde stijl van allstars, vans, tigers etc. en die zijn allemaal heel erg populair, dus waarom deze niet? Ik wil hiermee de doelgroep aanspreken van 15-28, met name de jongeren die zich kledin in g-star, diesel, replay en sneakers dragen. Ik denk dat er veel belangstelling voor is, met name in Amsterdam is het een perfect beginpunt om vervolgens uit te breiden.

 

b_14.jpg

 

blackFeiyue-shoes.jpg

 

feiyue-1.jpg

 

feiyue-2.jpg

 

feiyue-3.jpg

 

Escape to paradise

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Als ik Google op dit merk dan zie ik toch genoeg Nederlandse resultaten, zo uniek is het dus niet?

 

Ik heb het ook gegoogled en het is te verkrijgen in webshops, maar je moet weten dat het eigenlijk kungfu-schoenen zijn. De doelgroep waar ik me op wil richten hebben deze schoenen nog nooit gezien. Heb al veel navraag en onderzoek gedaan. Ik denk dat de schoenen behoorlijk hip kunnen worden, met name in de zomer.

Escape to paradise

Link naar reactie
  • 0

Als ik Google op dit merk dan zie ik toch genoeg Nederlandse resultaten, zo uniek is het dus niet?

 

Sta zelf veel op braderieen en markten en daar heb ik ze in de zomer van 2010 al zien liggen op diverse kramen.

 

 

Ik heb het ook gegoogled en het is te verkrijgen in webshops, maar je moet weten dat het eigenlijk kungfu-schoenen zijn. De doelgroep waar ik me op wil richten hebben deze schoenen nog nooit gezien. Heb al veel navraag en onderzoek gedaan. Ik denk dat de schoenen behoorlijk hip kunnen worden, met name in de zomer.

 

 

Wil frontrunner met 9 filialen waarvan een stuk of 4 in amsterdam toch geen webshop noemen.

 

Men at work met dik 60 winkels is ook geen webshop

 

1401 footwearshop met een filiaal in amsterdam.

 

 

En dat zijn toch geen sportzaken (omdat je over kungfu praat)

Link naar reactie
  • 0

Heb je ook stilgestaan dat een eenvoudige winkelruimte in de Kalverstraat Amsterdam ongeveer € 8.0000 tot € 12.000 p/mnd aan huur wordt gevraagd. Daarbij moet je ook eerst 3 maanden borg en de 1e maand huur voldoen. Dus je bent al € 32.0000 kwijt en je hebt enkel een sleutel van een lege winkel.

 

Dit zeg ik je om niet te ontmoedigen, wil je enkel wakker te schudden. De schoenen zien er leuk uit trouwens.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 283 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.