Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Saskia80
Saskia80
Via google kwam ik op jullie site terecht en heb al wat zitten lezen en googelen.
Ik sta op het punt om, mogelijk, een bestelling te doen in China voor een voor mijn branche goed product.
Ik heb de eerste artikelen hiervan gekocht in Amerika en verkocht hier in Nederland, en het loopt best goed.
Nu heb ik in China een bedrijf gevonden dat deze artikelen verkoopt onder dezelfde naam.
Het zijn (lijken?!) precies dezelfde artikelen als in China, alleen dan veel goedkoper,
en met grotere aantallen. (300 stuks)
Maar HOE weet ik nou dat ik niet wordt opgelicht?
Ik heb mailcontact met hen, (hotmail?!)
maar zij vragen eerst te betalen alvorens ze de producten opsturen,
iets wat op zich wel gebruikelijk is bij webwinkels tegenwoordig.
Zij mailen met een hotmailaccount, en MSN is ook mogelijk, maar vanwege het tijdverschil nog niet gesproken.
Ik heb de naam van degene waar ik mee mailde gegoogeld, en ik kwam op een bedrijf met dezelfde artikelen uit,
en zijn naam komt ook terug op Aliexpress,
met ook artikelen in diezelfde branche.
Hoe kom ik erachter of ik straks niet mijn 900 euro kwijt ben?
Is daar een manier voor?
heeft iemand tips en adviezen voor mij?
Ik bewandel dit pad voor het eerst, dus elke goede raad is welkom!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/30846-order-uit-china/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
43 antwoorden op deze vraag