• 0

Starten van een online winkel, vragen/tips

Dag allemaal,

 

Ik wil graag een online winkel gaan beginnen. Via google kwam ik op dit forum terecht en ik dacht laat ik eens een berichtje plaatsen om te kijken of mensen met (online)ervaring misschien tips voor mij hebben wat betreft het beginnen van een (kleine) onderneming.

 

Wat vragen:

 

- Waar moet ik belastingtechnisch gezien rekening mee houden? De webshop zal in het begin gewoon voor een leuk extra'tje in de maand zorgen, ik heb een full time baan als hoofdinkomen. Zodra de webshop goed begint te lopen zal ik natuurlijk full time voor mijn eigen bedrijf gaan.

- Hoe kom ik er achter waar ik mijn goederen kan inkopen/wie de distributierechten voor Nederland/Europa heeft?

 

Ik zal op dit forum de voortgang van de onderneming bijhouden en ik hoop veel van meer ervaren mensen te kunnen leren hier.

 

Alvast bedankt!

 

Mvg,

 

Dyon

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wat vragen:

- Waar moet ik belastingtechnisch gezien rekening mee houden? De webshop zal in het begin gewoon voor een leuk extra'tje in de maand zorgen, ik heb een full time baan als hoofdinkomen. Zodra de webshop goed begint te lopen zal ik natuurlijk full time voor mijn eigen bedrijf gaan.

- Hoe kom ik er achter waar ik mijn goederen kan inkopen/wie de distributierechten voor Nederland/Europa heeft?

De eerste vraag is eenvoudig: het levert je 1.000 euro op? Simpelweg aangeven bij resultaat uit overige werkzaamheden. (ROW) Als je een beetje zoekt hier op HL kun je daar een boek over schrijven.

 

De tweede vraag is hopelijk niet bepalend voor het niveau van je ondernemerschap.

"Mijn goederen" dat is een ultravaag, ultrabreed begrip. Wat ga je verkopen? Betonnen vloerdelen, geurvreters of parkietenzaad.

 

Ondanks dat ik dit een zeer zwakke openingspost vind, welkom op HL.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 234 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.