• 0

Telefoonservice inschakelen

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0
Gast Verwijderd account

Ik vind van wel. Ik maak er ook gebruik van om drukte op te vangen tijdens aanwezigheid. Het komt professioneel over ipv een voicemail.

 

Hier op HL zijn er 2 die ik kan aanbevelen.

 

Weet niet of dit mag maar qudo en ironny vindt je ze...

Link naar reactie
  • 0

Sorry, ik kan het niet laten.

 

"Met Marcel."

-"Ha Marcel, met Ronny. Ik probeer Johannes te bereiken, want er belde een klant voor hem. Maar hij neemt zijn telefoon niet op."

- "Oh, ja dat is lastig. Ik zal het aan hem doorgeven."

 

 

Maar er zijn al wel een aantal topics over telefoondiensten, sommige wat ouder en sommige wat minder oud, en soms zit het wat verstopt in de topics, maar de meeste argumenten voor en tegen staan er wel in. Ik dacht ook dat er een specifiek topic over was, maar dat kom ik zo snel niet meer tegen.

Het meest gegeven antwoord op fiscale vragen: "Dat is afhankelijk van de feiten en omstandigheden".

Link naar reactie
  • 0

Ik wete het niet hoor. Ik wilde gisteren een bedrijf bereiken, maar toen kreeg ik een callcenter. Omdat ik een technische vraag had en ze mij volledig liet uitpraten en vervolgens vroeg of ik het probleem nogmaals kon omschrijven wist ik dat het een callcenter was. Uiteindelijk had de dame opgeschreven dat "Het allemaal niet werkte" Dit terwijl ik gewoon wat vragen had over het instellen van mijn voip account.

 

Ze zou het meteen doorgeven, ik werd echter pas 4 uur later terug gebeld. Ik had in dit geval liever een voicemail ingesproken.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Ik wete het niet hoor. Ik wilde gisteren een bedrijf bereiken, maar toen kreeg ik een callcenter. Omdat ik een technische vraag had en ze mij volledig liet uitpraten en vervolgens vroeg of ik het probleem nogmaals kon omschrijven wist ik dat het een callcenter was. Uiteindelijk had de dame opgeschreven dat "Het allemaal niet werkte" Dit terwijl ik gewoon wat vragen had over het instellen van mijn voip account.

 

Ze zou het meteen doorgeven, ik werd echter pas 4 uur later terug gebeld. Ik had in dit geval liever een voicemail ingesproken.

 

Er zit enorm veel verschil in de benadering van deze bedrijven. Ik zat bij een standaard bedrijf,boodschap aannemen,geen verstand van zaken en er ook niet in verdiepen.

 

Overgestapt,en tot mijn verbazing volgt er wel kennis en uit zichzelf verdiepen/vragen naar hoe en wat. Het kan dus wel degelijk.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik weet niet of het geoorloofd is om je zelf hier aan te prijzen, maar aangezien ik pas op 1 januari gestart ben waag ik het het toch maar op ;-)....

 

 

Sorry Martyn, maar dat is inderdaad niet de bedoeling van HL, zie de huisregels.

 

groet

Joost

Een Klantenservice voor zzp-ers? Bereikbaarheid hoeft niet duur te zijn.

www.delenisvoordeliger.nl

www.multicontactservices.nl

Link naar reactie
  • 0

 

Er zit enorm veel verschil in de benadering van deze bedrijven. Ik zat bij een standaard bedrijf,boodschap aannemen,geen verstand van zaken en er ook niet in verdiepen.

 

Overgestapt,en tot mijn verbazing volgt er wel kennis en uit zichzelf verdiepen/vragen naar hoe en wat. Het kan dus wel degelijk.

 

 

Ik ben het met Danny eens. Bij de grotere 'callcenters' nemen ze slechts je telefoon aan. De vraag is of je dat wilt.

Maar er zijn ook kleinere bedrijven die wel de moeite doen om je bedrijf te leren kennen en je klanten te woord staan alsof ze bij je in dienst zijn. Kwestie van je wensen goed kenbaar maken en de meest voorkomende vragen met ze doorspreken.

Een Klantenservice voor zzp-ers? Bereikbaarheid hoeft niet duur te zijn.

www.delenisvoordeliger.nl

www.multicontactservices.nl

Link naar reactie
  • 0

De irritatie is 2-ledig.

 

Enerzijds kan het irritatie opwekken wanneer de persoon die de telefoon beantwoordt niet direct het pasklaar antwoord klaar heeft waar de beller op zit te wachten.

 

Anderzijds heeft de beller met een voicemail of eindeloze overgangstoon eveneens geen contact en dat irriteert veel meer.

Een professionele beantwoordingsservice speelt hier op in. Deze probeert zich voor te doen als zijnde een recepetioniste bij jou in het bedrijf en geeft aan dat je even niet bereikbaar bent. Dat is legitiem en dat krijg je uitgelegd.

De bedoeling is uiteindelijk dat er een contact is gelegd en dat de beller niet verder shopt en / of weet dat hij / zij wordt teruggebeld.

Uiteraard ligt het bij het bedrijf die een telefoonbeantwoordingservice inschakelt hoe de opvolging wordt geregeld. Wat Jasper zijn verhaal betreft, Inspreken van een voicemail doen niet veel mensen en dan is nog maar de vraag of dan wel sneller zou zijn gereageerd.

 

Het staat of valt met het bedrijf wat voor je werkt, maar het is in de meeste gevallen geen probleem dat een klant niet direct kan worden geholpen, zolang de opvolging maar conform de gemaakte afspraken wordt gehandhaafd.

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Mijn ervaring met telefoonservice is dat er wel veel verschil in kwaliteit is tussen wie de telefoon opneemt.

 

Wat ik als erg vervelend ervaar is als je als beller ongeveer 'verplicht' je telefoonnummer achter moet laten, ook als je zelf aangeeft het via de mobiele telefoon nog wel even te proberen.

 

Als je netjes te woord wordt gestaan, kan het m.i. best een interessante optie zijn.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 184 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.