Higher Level Meeting 2011

Aanbevolen berichten

Kan die Higherlevelmeeting-module weer op de HL-site? Dan kan iedereen zich daar aanmelden en is het direct duidelijk om welke datum en locatie het gaat. En dan kunnen we dit draadje verder gebruiken om het te hebben over de invulling.

 

Wat mij betreft wordt het doel deze keer om zoveel mogelijk HL'ers van de party te laten zijn. Aan de voorgestelde datum en locatie zal het niet liggen. Maar voor een recordaantal gasten, lijkt het me wel noodzakelijk dat er iets bijzonders (lees: mafs/spannends/interessants) georganiseerd wordt. Want domweg bijpraten met oude bekenden is leuk, maar voor de meeste mensen onvoldoende reden om naar een feestje ver weg met veel onbekenden te komen.

 

Douwes Fiscale Diensten: Meester in Fiscaal Maatwerk www.douwesfiscalediensten.nl

Link naar reactie

 

 

Vorige keer was het ontzettend gezellig, dus ook deze keer staat het genoteerd!

Lekker dicht bij huis ook dit keer ;D

 

Wat mij betreft wordt het doel deze keer om zoveel mogelijk HL'ers van de party te laten zijn. Aan de voorgestelde datum en locatie zal het niet liggen. Maar voor een recordaantal gasten, lijkt het me wel noodzakelijk dat er iets bijzonders (lees: mafs/spannends/interessants) georganiseerd wordt. Want domweg bijpraten met oude bekenden is leuk, maar voor de meeste mensen onvoldoende reden om naar een feestje ver weg met veel onbekenden te komen.

 

Ik ben er niet voor om nog iets extra's te organiseren, de afgelopen keer was voor mij ook de vuurdoop en aan een avond eigenlijk te kort gehad om iedereen te spreken die ik graag wilde spreken. 't zou zonde zijn om dan ook nog een verplicht item (lees: 'tijdvreter') in te stellen, of het moet wel een heel briljant iets zijn??

 

 

Link naar reactie

Ook ik probeer weer van de partij te zijn. (ik weet niet of het lukt, maar waarschijnlijk de zaterdag vroeg in België zijn voor mijn boomverzorgingscursus (in de boom met de kettingzaag aan de gang)).

 

Ik zou absoluut tegen een tijdvreter zijn. Vorige keer (mijn 2e HL-meeting) wederom allerlei mensen gesproken maar dacht achteraf: ah, was die en die er ook? die heb ik niet gezien/gesproken... En dat terwijl er relatief weinig mensen aanwezig waren.

Nieuwsgierig naar mijn kijk op organiseren? Lees: Organiseren als spreeuwen: www.terogroep.nl/organiseren

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Kan die Higherlevelmeeting-module weer op de HL-site? Dan kan iedereen zich daar aanmelden en is het direct duidelijk om welke datum en locatie het gaat. En dan kunnen we dit draadje verder gebruiken om het te hebben over de invulling.

 

Zoals eerder gemeld is locatie altijd moeilijk selecteren. Maar voor de sleepovers is een weekendje Scheveningen toch alles behalve vervelend? Als we het daar over eens zijn, maak ik de reserveringsoptie eind deze week definitief en zet ik ons event in de agenda.

 

;)

 

 

Wat mij betreft wordt het doel deze keer om zoveel mogelijk HL'ers van de party te laten zijn. Aan de voorgestelde datum en locatie zal het niet liggen. Maar voor een recordaantal gasten, lijkt het me wel noodzakelijk dat er iets bijzonders (lees: mafs/spannends/interessants) georganiseerd wordt. Want domweg bijpraten met oude bekenden is leuk, maar voor de meeste mensen onvoldoende reden om naar een feestje ver weg met veel onbekenden te komen.

 

Uit ervaring weten we inmiddels dat niet iedereen daarop zit te wachten en kan dat juist een lagere opkomst betekenen.

Maar.... Alle suggesties zijn welkom. Ik ben zelf altijd wel in voor het maffe én spannende ! Maar als we serieus inhoudelijk iets willen kan dat ook. ZIjn er gegadigden binnen ons forum die iets willen "doen".

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Juist dat er geen activiteit is -naast de nodige borrels en hapjes- vind ik een groot pluspunt en reden om juist wel te komen. Ik heb geen zin om te luisteren naar een of andere spreker of een workshop in iets hips te volgen..

Laatste keer dat ik er bij was was met de sky-high meeting, vond ik erg leuk! Hoop dat ik er de volgende keer weer bij kan zijn.

Link naar reactie

Voordat er weer een eindeloze discussie ontstaat over wel of juist niets iets speciaals doen, is het misschien handig om dit eens te onderzoeken via een online enquete/poll. Feit is in ieder geval dat de opkomst in de Rotterdamse Euromast stukken hoger was dan in een leuk maar onbeduidend Amersfoorts bootje (geografisch het middelpunt van NL). Alle complimenten aan de organisatoren van beide feestjes, maar waar zou dat verschil in opkomst nou aan liggen?

 

Mensen die geen zin hebben in iets speciaals, kunnen toch gewoon wel komen, maar er niet actief aan mee doen? Uiteraard moet je geen avondvullend programma maken, maar het houden bij één of een paar korte leuke items tussendoor die een feestje met veel onbekenden en daardoor een vaak wat matte sfeer, juist weten op te peppen. Of zie ik het verkeerd?

Douwes Fiscale Diensten: Meester in Fiscaal Maatwerk www.douwesfiscalediensten.nl

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Voordat er weer een eindeloze discussie ontstaat over wel of juist niets iets speciaals doen, is het misschien handig om dit eens te onderzoeken via een online enquete/poll. Feit is in ieder geval dat de opkomst in de Rotterdamse Euromast stukken hoger was dan in een leuk maar onbeduidend Amersfoorts bootje (geografisch het middelpunt van NL). Alle complimenten aan de organisatoren van beide feestjes, maar waar zou dat verschil in opkomst nou aan liggen?

 

Zoals ook bijna altijd de locatie ter discussie staat, staat ook altijd het wel/niet hebben van een inhoudelijk programma ter discussie. Polls/enquêtes, er naar vragen in de uitnodigingen én bevestigingsbrieven zijn mij heel gewoon ;)

 

Gezien uitkomsten voorgaande off line meetings....

Men wil : eten, drinken, praten, ontmoeten, kennis delen, lachen (en roken).

Men wil niet: afgeleid worden ;)

 

Maar zoals mijn oproep in voorgaand bericht... Dat wil natuurlijk niet zeggen dat we er bij eerstvolgende meetings niet voor open staan. Er over na blijven denken is goed. En als er een keer tijdens off line meetings wél enorme interesse is naar een inhoudelijk thema, dan doen we het "gewoon" ;)

 

P.S.: veel smilies alhier... Ik heb er zin in !

 

 

 

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Feit is in ieder geval dat de opkomst in de Rotterdamse Euromast stukken hoger was dan in een leuk maar onbeduidend Amersfoorts bootje (geografisch het middelpunt van NL).

@Jan: klopt helemaal wat je hier zegt, volgens Wikipedia:

Bezoekers kunnen met de Euroscoop, een lift die rondom beglazen is, vanaf het Europscoopdek op 112 meter hoogte naar het hoogste punt op 185 meter hoogte. ;D

 

Ik ben toevallig bij beide meetings geweest. Het uitzicht 's avonds vanuit die Euromast is bijna magisch. Meer bezoekers? Logisch, de meeste Nederlanders cq HL-ers wonen in de Randstad dus dat is vanuit een gewogen gemiddelde eerder een thuiswedstrijd. Ik vond het een prima avond en ook het carpoolen was zeer geslaagd. (Heen en terug een "speeddate" van 2 uur met Ironny, Odeon en Qudo.)

 

Ik vond Amersfoort ook geweldig. We waren namelijk te gast bij een ondernemer. Iemand die eigenhandig die boot verbouwd heeft en hem nu exploiteert. Geschiedenis van de Inspiratieboot Ik heb die ondernemer (Laurens) gesproken op die avond en voor mij was zijn verhaal over het "hoe en wat" mijn inspirerende speech. Daar heb ik geen apart zaaltje gevuld met stackchairs en een beamertje voor nodig.

 

Ook aan de meeting bij HL-lid Henri Kroeze in zijn garage vol met miniatuurautootjes bewaar ik warme en besneeuwde herinneringen.

Link naar reactie

Nou, da's dan simpel - regel een locatie met twee ruimtes en organiseer iets optioneels. Wie daar behoefte aan heeft kan meedoen, wie dat niet wil gaat kletsen/drinken/roken/dansen/zaken doen. :)

 

Da's ook mijn idee: 1 zaaltje met feestje en 1 zaal waarin HL-ers hun eigen drank en rookwaren, dansschoenen, -kleding kunnen aanprijzen, alsmede hun cursussen zuip je slank, stoppen met roken en/of drinken, hoelahoepdansen voor gevorderden en niet te vergeten de cursus hoe start ik een drank-, rook-, of dansartikelenwebshop? Dan geef ik een lezing over hoe je dat allemaal fiscaal zo voordelig mogelijk kunt doen ;D

Douwes Fiscale Diensten: Meester in Fiscaal Maatwerk www.douwesfiscalediensten.nl

Link naar reactie

Voorstel tot verplichte duik voor aanvang om allemaal fris op locatie te verschijnen! ;)

 

Vorig jaar heb ik een mooie teambuilding activiteit branding kayakken/surfen meegemaakt.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Voorstel tot verplichte duik voor aanvang om allemaal fris op locatie te verschijnen! ;) Vorig jaar heb ik een mooie teambuilding activiteit branding kayakken/surfen meegemaakt. Groet, Highio

doen we dit dan op het naaktstrand?

Ik heb namelijk geen zwembroek.

Link naar reactie

Voorstel tot verplichte duik voor aanvang om allemaal fris op locatie te verschijnen! ;)

 

Vorig jaar heb ik een mooie teambuilding activiteit branding kayakken/surfen meegemaakt.

 

Groet,

 

Highio

 

Kunnen we dan de meeting niet beter in Spanje houden, ten minste hebben we dan een aangenamere temperatuur van het water. ;D

Don't give up so easily

Have some faith and you will see

Try again...try again

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 179 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.