Adverteren op Higherlevel

Aanbevolen berichten

Gast Verwijderd account

Doordat we allemaal contributie betalen kunnen we HL advertentievrij houden. Dat leest ook een stuk prettiger ... :)

 

Ships....Helemaal vergeten om de nota van 2011 te voldoen.....

Link naar reactie

 

Is het mogelijk om op Higherlevel.nl te adverteren?

 

 

Yep. Je kan een beeldmerk als plaatje toevoegen links (had je al gedaan) en in je signatuur een link naar de sites van je onderneming(en) toevoegen. Of een doel steunen. Je vestigt de aandacht op die gratis advertenties door zinnige bijdragen te leveren.

 

HL wordt gefinancierd door de overheid, dus commerciële advertenties zijn niet nodig om de exploïtatie te bekostigen. Die kosten zijn laag, want HL draait grotendeels op medewerking van vrijwilligers. Alle content (vragen en antwoorden) komen uit de community en mods zijn vrijwilligers. Dat maakt HL tamelijk onafhankelijk, wat een zegen is.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

banner advertenties zouden niks zijn nee, maar opzich zou een advertentie op hl helemaal geen kwaad kunnen.

B.V. tegen betaling een extra uitgebreid profiel op de site kunnen maken.

1 keer per week (voor 1 of meer sub forums) een gesponsord topic (of op vaste andere locatie) maken waarin een bedrijf zichzelf inclusief links kan precenteren (zoals b.v. ook wel eens de video precentaties van bepaalde bedrijven gepost worden)

 

dat soort zaken zou ik niet per definitie storend vinden.

Al kunnen de Moderators er maar een keertje van uit eten met zijn alle.

Link naar reactie

Ik heb daar niet zo een moeite mee hoor als b.v. een accountant hier zijn diensten eens betaald precenteerd.

Of een koeriers bedrijf die een advertentie heeft staan.

Zolang het geen reclame over maandverband of wasmiddel is en dus ondernemers gerelateerd is vind ik dat niet storend (oke, forum moet er ook niet vol mee staan).

Link naar reactie

 

Reken het eens door en voor. Wat levert een banner op, een gesponsorde pagina, een link naar een commercieel whitebook?

 

Het is allemaal peanuts.

 

HL heeft een kapitaalkrachtige peetoom die altijd interesse heeft in verbeteringen en vernieuwingen. Zou ooit (aanvullende) externe financiering nodig zijn, dan zijn er wel een paar kapitaalkrachtige sponsors te bedenken die zich graag willen associëren met een forum voor startende (en innovatieve) ondernemers. Die paar duiten van een adverteerder zijn irrelevant.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

het zullen ongetweiffeld geen kapitalen zijn wat je er mee binnen haald (hoewel voor een advertorial op dit forum vast wel een aardig bedrag gevraagd kan worden vanwege de zeer gerichte doelgroep) maar denk toch dat je wel aan een 500 tot 1000 euro per maand kan komen met niet iritante reclames.

kan toch vast wel eens wat leuks mee gedaan worden voor de mods of voor het forum zelf (inkoop bepaalde content, inhuur expers, steunfonds voor bepaalde ondernemers, kosten voor gezamelijk juridisch advies voor advertentie fraude enz.) ik noem maar even wat.

Link naar reactie

wel misschien is advertorial niet helemaal het juiste woord, maar dingen zoals https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=57;action=display;threadid=35881;start=0#msg334366 worden hier ook toegelaten terwijl dat in feite ook gewoon een rechtstreekse promotie is voor zowel het bedrijf dat gefilmt is als degene die het gefilmt heeft.

Begrijp me niet verkeerd vind niks mis met zulke dingen maar is in feite gewoon reclame en dat soort dingen kan ook best betaald geplaatst worden.

Zo zie je dat een "advertorial" ook interesant kan zijn en tegelijk aandacht voor een bedrijf kan opleveren.

Link naar reactie

De link van Daniël vind ik juist wel voor ondernemers een heel nuttige link (ik heb daar iig wel weer wat boeiende dingen in gehoord die mij verder helpen als ondernemer), maar dit soort filmpjes vind ik wel pure spam:

 

https://www.higherlevel.nl/videos/view/113

https://www.higherlevel.nl/videos/view/111

 

Daar mag van mij wat strenger op gemod worden, want wat schiet ik als ondernemer hiermee op?

Nieuwsgierig naar mijn kijk op organiseren? Lees: Organiseren als spreeuwen: www.terogroep.nl/organiseren

Link naar reactie

ik doelde niet specifiek op dat filmpje (was toevallig de eerste die ik zag) maar op die filmpjes opzich.

en zitten zeker ook interesante tussen maar zie ook regelmatig interesante advertorials waar ik wel wat aan heb.

en uiteindelijk zijn dit soort filmpjes gewoon een soort van reclame als je de postings goed bekijkt.

 

dus als er nu een accountant is die een interesant stuk over zijn vakgebied wil schrijven en daarbij dus direct informatie over de diensten van hun bedrijf wil geven en daarvoor dus wil betalen heb ik daar geen moeite mee.

Wij leren er (misschien) iets van en dat bedrijf promoot zijn diensten. bedrijf blij met aandacht, hl leden blij met leerzaam stukje en hl blij met paar extra centen.

 

Overigens is dit niet omdat ik perce reclame hier wil maar gewoon hoe ik dit zie.

Link naar reactie

Voel me niet aangesproken, maar wil wel reageren. Bij de selectie van video's die ik op HL doorplaats, ben ik mij zeer bewust van de dunne scheidslijn tussen commercie en toegevoegde waarde leveren. Ik kijk dan ook zorgvuldig naar welke video's ik hier wel, en welke video's ik hier niet plaats.

 

My 2 cents... geen reclame op HL. By the way, wie klikt er in 2011 nou nog op een banner?

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Edo... is ook geen aanval op jou.

Maar in feite zijn die video's een product die je produceerd, door die op hl te plaatsen en daaronder nadrukkelijk je sites te vermelden dat jij dat soort reclame filmpjes produceerd maak je in feite gewoon reclame voor je diensten op hl. Dat de filmpjes vervolgens ook nog interesant zijn voor hl leden is mooi meegenomen.

Ik beoordeel dat soort filmpjes in elkgeval persoonlijk wel als een soort van reclame van jou voor jouw bedrijf (en van degene in het filmpje).

 

En banners klikken... niet veel denk ik, maar dat zie ik zelf ook als een ongewenste vorm van reclame, maar reclame ind e vorm van filmpjes zoals jij die maakt mogen van mij hier best (betaald) geplaatst worden.

En zo zijn er wel meer mogelijkheden die reclame zijn maar toch interesant voor de hl bezoekers.

Link naar reactie

De enige die op HL zijn diensten mag aanbieden is de overheid zelf. Zie de links en plaatjes onderaan elke pagina.

 

De vraag die opkomt is: is dat correct? Is een zak met geld van de overheid die de rekeningen betaald een alles bepalende eigenschap om bij dat lijstje te komen en wat is er dieper mis met die redenatie?

 

Ik heb geen behoefte om mijn diensten verder ten toon te spreiden dan de signature maar "de overheid" is tegenwoordig ook eigenlijk maar een commerciele instelling, beschermd door de wet om schaamteloos te heffen, straffen en belasten om eigen apparaat te kunnen blijven betalen. De zuivere doelstelling om het volk te vertegenwoordigen, ziekenhuizen bouwen, wegen en andere infrastruktuur aan te leggen etc etc is al geruime tijd overleden en heeft plaatsgemaakt voor een apparaat wat als primaire doel heeft zelfbehoud en bescherming van eigen belangen voorop te stellen.

 

HL heeft na lezen van de reacties hier ook een klap van de molen mee opgelopen. Immers.... het geld dat deze site betaald komt toch uit onze zakken, niet uit een magische pot die "overheids geld" heet.. en dat geeft ook gelijk weer wat het denken in de overheid is. Het is ons en zij.

 

Leuke discussie

Link naar reactie

De enige die op HL zijn diensten mag aanbieden is de overheid zelf. Zie de links en plaatjes onderaan elke pagina.

 

Misschien wil Specsavers wel adverteren, want je hebt blijkbaar een bril nodig. 8)

 

Okee. specsavers zou misschien niet zo'n slechte zijn.

Zeker gezien de kortzichtigheid van retired mod.

 

Inkomsten die bijeenkomsten of andere nuttige aanvullingen op de HL "experience" kunnen verbeteren zijn wat mij betreft welkom indien op gepaste wijze gefinancierd door adverteerders. Ik zal er zelf misschien nooit gebruik van kunnen maken omdat ik in China woon maar als anderen hier bij gebaad zijn is het wat mij betreft prima.

 

Meningen kunnen verschillen, maar laten we elkaars lichamelijke tekortkomingen na deze wisseling buiten de discussie houden.

Link naar reactie

Meningen kunnen verschillen, maar laten we elkaars lichamelijke tekortkomingen na deze wisseling buiten de discussie houden.

 

Van de 9 partners die hun beeldmerk aan deze pagina's toegevoegd zien, zijn slechts 4 te rekenen tot de overheid. Het beeldmerk wordt pas toegevoegd als deze partners HL doorplaatsen op hun websites en actief kennis ter beschiking stellen. Dat doen ze met wisselend enthousiasme. Het zijn dus zeker geen adverteerders en zelfs geen sponsors. Het belangrijkste en volgens mij ook enige criterium in partnerkeuze is toegevoegde waarde voor ondernemers over en weer.

 

Mij intrigeert: hoe zien jullie de commerciële mogelijkheid van HL voor bv een bank of een telecombedrijf? Wat betekent dat voor topics waarin deze adverteerders kritisch besproken worden? Als er nu al gezanik ontstaat over video-interviews; wat voor gezeur gaan we krijgen over echte advertenties en advertorials? Hoe onderscheid je advertorials van spam?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

bij een betaalde "advertorial" zou aan een paar voorwaarden voldaan moeten worden naar mijn idee.

* Het moet ondernemers gerelateerd zijn.

* het moet (informatief) iets aan het forum toevoegen of leerzaam zijn voor ondernemers

* het moet duidelijk zijn dat het een betaalde post/advertorial/enz. is

* er moet gewoon discussie over mogelijk zijn en een "adverteerder" moet zich dus realiceren dat er ook reacties kunnen komen die het ergens niet meer eens zijn.

 

Zoals eerder aangegeven worden collums gescreent op teveel zelf promotie.

 

Kan echter best zijn dat ondanks die zelf promotie het een interesante column is, mogelijk een optie om die dus duidelijk betaald te laten plaatsen.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 298 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.