• 0

nieuw in innovatie en zoek partner

hallo,

 

ik ben op deze site gekomen na enkele malen zoeken in een tijdsbestek van een half jaar op novu.nl

ik zoek een partner die met mij een idee op de markt wil brengen waarvan ik al wel het concept weet, maar niet de fijne regels die men moet volgen.

mijn idee heeft betrekking tot een nieuwe vorm van communicatie en is nog een open markt zoals ik door alle advertenties die door mijn brievenbus worden gegooit opmerk.

ik google mijn idee ook niet omdat ik deze informatie niet wil uitlekken en ook met onderhandelingen bij een eventuele partij die ik hier ontmoet wil voorkomen dat dit word misbruikt.

heet u belangstelling of vragen, mail dan naar reality1983@hotmail.com

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Is het een idee voor bedrijven of particulieren? Is het een dienst of een product? Wat voor soort partner zoek je precies, wat moeten diens competenties of moet diens bijdrage zijn? Als je wat meer informatie geeft, levert dat vast betere feedback op (zonder je idee te hoeven noemen, maar puur wat meer richting is wel handig).

 

Puur een idee is vaak niet zoveel waard, iedereen heeft ideeën. Voor een partnerschap is het dus belangrijk dat je een goed beeld hebt van wat je zelf gaat doen en wilt (buiten je idee dus), en van wat je zoekt in een partner.

 

Je hoeft overigens niet bang te zijn dat ideeën uitlekken wanneer je via Google naar relevante informatie zoekt, zo werkt dat (gelukkig) niet.

 

Succes!

Link naar reactie
  • 0

Is het een idee voor bedrijven of particulieren? Is het een dienst of een product? Wat voor soort partner zoek je precies, wat moeten diens competenties of moet diens bijdrage zijn? Als je wat meer informatie geeft, levert dat vast betere feedback op (zonder je idee te hoeven noemen, maar puur wat meer richting is wel handig).

 

Puur een idee is vaak niet zoveel waard, iedereen heeft ideeën. Voor een partnerschap is het dus belangrijk dat je een goed beeld hebt van wat je zelf gaat doen en wilt (buiten je idee dus), en van wat je zoekt in een partner.

 

Je hoeft overigens niet bang te zijn dat ideeën uitlekken wanneer je via Google naar relevante informatie zoekt, zo werkt dat (gelukkig) niet.

 

Succes!

 

 

dank voor de reactie,

 

mijn idee heeft betrekking vooral op particulieren, ik denk dat het een product is met zeer handige diensten wanneer hij volledig is ontwikkeld, dit kan in fases worden gedaan.

 

ik zoek een partner die iets kan met een geniaal idee, van een efficient ontwerp maken tot het daadwerkelijk marketen van het product.dus zoweizo ook echt een persoon die lid is van de KvK

 

ik heb al verschillende personen die geadverteerd staan op novu.nl contact mee gehad, helaas zonder succes.

 

Link naar reactie
  • 0

ik zoek een partner die iets kan met een geniaal idee, van een efficient ontwerp maken tot het daadwerkelijk marketen van het product.dus zoweizo ook echt een persoon die lid is van de KvK

 

 

En is er nog iets wat je zelf doet? Er is geen mens op deze wereld die je op deze manier gaat "helpen" /investeren.

Link naar reactie
  • 0

nou, ik heb een goed idee waar mensen die een bedrijfje op willen zetten, ik een orgineel product kan presenteren waar nog geen markt in is. ik zou best zelf dingen willen doen en dat doe ik nu ook lijkt mij.

 

mijn idee is de beste ;D

 

en nee, het is geen vorm van reclame maar echt een product

Link naar reactie
  • 0

Dat is het probleem, een idee is niets. Iedereen heeft ideen, en natuurlijk ook de beste. Het belangrijkste is juist wat jij aangeeft dat je zoekt....

 

van een efficient ontwerp maken tot het daadwerkelijk marketen van het product.dus zoweizo ook echt een persoon die lid is van de KvK

 

Link naar reactie
  • 0

Dat is het probleem, een idee is niets. Iedereen heeft ideen, en natuurlijk ook de beste. Het belangrijkste is juist wat jij aangeeft dat je zoekt....

 

van een efficient ontwerp maken tot het daadwerkelijk marketen van het product.dus zoweizo ook echt een persoon die lid is van de KvK

 

 

ja, daarmee bedoel ik een persoon die weet hoe je het makkelijk, goedkoop en in geringe tijd kunt maken. daar heb ik dus geen verstand van :)

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Zorg dan dat je er verstand van krijgt!!

 

Ik ben al 9 maanden bezig met een bestaand product wat ik in een nieuwe manier in de markt ga zetten. 9 maanden lang lezen,fabrieken bezoeken,testen,google. Ik denk nu dat ik redelijk weet hoe het product in elkaar zit en hoe ik het in de markt kan gaan zetten. En toch ga ik het wat uitstellen omdat ik denk dat ik het nog niet helmaal zoals ik wil in de markt kan zetten. Het moet direct top zijn en anders niet.

 

Ga je dus verdiepen in alles wat er mee te maken heeft en wellicht kan je daarna een partner vinden.

 

Danny

Link naar reactie
  • 0

ik ben geen technisch tekenaar ofzo dus ik weet niet hoe de structuur van een apparaat moet zijn om dit gemakkelijk te laten produceren. zelf ben ik ook al vrij lang bezig om dit idee te realiseren. het lijkt me ook vrij makkelijk als je verstand hebt hoe bepaalde machines werken maar tog zal er een professioneel schema moeten worden gemaakt.

 

ik zoek een partner die ervaring heeft met elektronische apparaten op de markt te brengen en al een netwerk heeft.

 

het idee is zo simpel dat het gewoon meervoudig rijkelijk word trug betaald. ik blijf gewoon zoeken naar iemand die het wil maken ;P

 

het enigste wat ik trug wil is dat het in de papieren komt dat ik het concept door heb bedacht en een stuk van de zoete taart :)

Link naar reactie
  • 0

Iedere topsporter die bij de start al met zijn hoofd op het podium is, verliest de wedstrijd. Een goed idee is één, een goede uitvoering ervan is twee.

Je hebt niet alleen een partner in techniek nodig en een netwerk, maar ook tijd, (veel) geld en een goede markt.

Dit laatste kun je pas echt aantonen op het moment dat je al handel met het product hebt. Dus je hebt nog een zware weg te gaan denk ik, maar hij is te doen. Succes ermee.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 225 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.