• 0

Het is weer FEEST! Importeren uit China...

Hallo allemaal,

 

Zoals vele andere ga ik een poging doen om spullen (dansschoenen) te importeren uit China. (Nanning, Guangxi) Wij weten allemaal dat hier nog wat haken en ogen aan zitten. Over 3 weken vertrekken wij naar China om zelf even rond te kijken in de fabriek, waar moeten wij zelf op letten?

 

Wij zijn opzoek naar bedrijven in de volgende categorie:

 

* Kwaliteitscontroleur Deze moet de producten controleren voor dat deze de zeecontainers opgaan.

 

* Expediteur Die alles van het logistieke gedeelte overneemt. (Invoer, belasting, controlen etc.)

 

* Transport verzekering Welke maatschappij is het beste geschikt voor zeevracht?

 

* Betalingen Wat is de beste manier om een betaling uit te voeren?

 

Zijn er mensen die goede adressen, tips of anderen idee hebben?

 

Alvast bedankt allemaal!

 

www.we-are-entertainment.nl

www.wre.nl

 

Dream you Life

Live your Dream

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo Jeroen,

 

Persoonlijk heb ik geen ervaring maar hierbij wel een link naar wat handige documenten/tips: http://www.evd.nl/zoeken/showbouwsteen.asp?bstnum=211239&location=/home/landen/landenpagina/land.asp?land=chn

 

en ik wil je zeker aanraden om eens contact op te nemen met een marktadviseur China van NL EVD Internationaal , deze heeft zowel informatie als een netwerk. De marktadviseurs voor China zijn: Kamal Afarmach en Ilse Lesage, beiden zijn bereikbaar via 088 602 88 44.

 

Succes, Elke

 

RVO.nl/Antwoord voor bedrijven informeert ondernemers over wetten, regels en subsidies. Zij werkt samen met Ondernemersplein.nl en andere (overheids)partners.

Link naar reactie
  • 0

Hallo Jeroen,

 

Ik zou je misschien kunnen helpen in met o.a. regelen van transport en export.

 

Ik ben het eens met eerder gemaakte opmerking, waarom Nanning? Ik denk ook dat Foshan en omliggende steden meer te bieden hebben op dit vlak.

 

Demian

Link naar reactie
  • 0

Een tikje late reactie :-[

 

maar denkt u ook nog even aan het Warenwetbesluit etikettering van schoeisel?

 

Dit besluit verwijst inhoudelijk naar een Europese richtlijn.

 

Dit gaat voornamelijk over de welbekende etiketjes in schoenen waarop staat van welk materiaal de onderdelen van de schoen zijn gemaakt.

 

Ik ben werkzaam bij de NVWA. Ik reageer in dit forum echter op persoonlijke titel en voor eigen verantwoording. De NVWA kan op geen enkele wijze aansprakelijk worden gesteld voor mijn reacties.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 244 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.