• 0

Hulp met overplaatsen website

Naast mijn webshop werk ik ook als nagelstyliste. Voorheen stonden die twee activiteiten op één site waarbij op de eerste pagina gevraagd werd te kiezen tussen de site en de shop. Ik vond dit omslachtig en dacht dat er zo mensen zouden afhaken voor de webshop.

 

Dus heb ik de eerste pagina weggehaald en de domeinnaam gebruikt voor de webshop. Ik heb een nieuwe domeinnaam en ruimte besteld voor mijn nagelsite ik krijg echter de site niet verhuisd.

De site is in 2008 gemaakt door een designer die dit ondertussen niet meer doet, ik moet het dus anders oplossen.

 

Het gaat op websites www.beautybyelke.be/site.php wat nog werkt maar op www.kunstnagelsaanhuis.be moet komen, menu enz lukt maar de pagina's krijg ik niet overgezet.

 

Kan iemand hiermee helpen of mij naar iemand verwijzen?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ondertussen heb ik de site.php gevonden (in een andere map als de rest) en op de nieuw site geplaatst. Nog steeds kan die de pagina's niet vinden maar nu blijft het frame toch al staan.

 

Tessed, hier begrijp ik eigenlijk niets van, toch niet wat ik hiermee zou moeten doen. Ik werk via uploaden van losse pagina's via ftp

 

Bedankt alvast!

Link naar reactie
  • 0

Als je voor de rest tevreden bent met de website en niets hoeft te veranderen zou ik het zo laten, dus wel verhuizen maar niet op cms overstappen. Op zich moet de verhuizing wel lukken, het kan lastig zijn als je er niets van weet. Ik weet niet of je via-via iemand kan vinden die weleens websites maakt en daar even mee kan helpen?

 

Ik zie iig bv http://www.kunstnagelsaanhuis.be/site.php?page=kunstnagels , het zou kunnen dat hij de tekst uit een database haalt. Misschien kan je kijken wat voor hosting abonnement je hebt en of er daar dus ook een database is?

 

Als je wil mag je ook wel even site.php mailen naar me, dan kijk ik wel even naar de code, wellicht kan ik dan zien waar de tekst vandaan moet komen. 99% zeker dat het wel een database zal zijn.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 144 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.