• 0

Websitebouwer wil 2 oude site,s niet uit portfolio verwijderen?

Hallo beste lezers,

 

Ik heb een vraagje ik kom binnenkort met 2 nieuwe website,s en nu wil de oude websitebouwer de oude niet uit zijn portfolio

verwijderen en zijn nog vindbaar met Google?

Ik wil de oude site,s niet meer op het net en websitebouwer niet promoten met mijn nieuwe site,s

Bedankt,

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wat heb je met de websitebouwer afgesproken? En is de oude websitebouwer ook de nieuwe websitebouwer?

 

En hoe zit het met de algemene voorwaarden van de websitebouwer?

 

Als je het whitelabel heb afgesproken dan mag je eisen dat de websitebouwer het uit zijn portfolio haalt. (correct me if im wrong, zo werkt het igg bij ons)

Link naar reactie
  • 0

Volgens hun algemene voorwaarden zijn hun eigenaar van de site,s ook al staan ze niet online

 

Daarop kan je uitmaken dat jij dus slechts de gebruiker bent van de website/layout (wat het ook is) en dat hun altijd eigenaar blijven ervan..

 

Dan heb je volgens mij weinig pootjes om op te staan helaas, ik zou het op een andere manier proberen, wat is voor de websitebouwer het nut van het tonen van een oude website van jullie.

 

Volgens mij kan je trouwens wel eisen mocht jullie naam erin staan dit eruit te verwijderen zodat het niets meer met jullie te maken heeft?

Link naar reactie
  • 0

Dat het blijft staan is wel goed voor je google ranking. Hoe meer links, hoe beter. Dat de site niet meer bestaat is toch geen ramp? Er zijn maar weinig mensen, die kijken naar een portfolio. En als ze klikken op een verouderde thumbnail toont dat eerder de onprofessionaliteit van die webbouwer dan dat het jullie schaadt.

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
  • 0

Dat het blijft staan is wel goed voor je google ranking. Hoe meer links, hoe beter. Dat de site niet meer bestaat is toch geen ramp? Er zijn maar weinig mensen, die kijken naar een portfolio. En als ze klikken op een verouderde thumbnail toont dat eerder de onprofessionaliteit van die webbouwer dan dat het jullie schaadt.

 

Goed punt, maar ik "voel" dat de TS een beetje boos/teleurgesteld is in de webbouwer.

 

Er bestaat vast wel een commando om bezoekers van site x ---> landingspagina_ik_was_niet_tevreden_over_jou.html

 

kijken hoe snel het weg is

Link naar reactie
  • 0

Gouden tip:

 

Voeg de URL's van de oude website op je nieuwe website in met een redirect naar een nieuwe pagina.

Zou zorg je dat oude links naar je nieuwe site of pagina's leiden.

 

Afhankelijk van je CMS systeem zijn daar plugins voor.

Laat eventueel via PM weten welk CMS je gebruikt.

Gratis website monitoring met alerts via email en iPhone

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 107 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.