• 0

Groothandels/leveranciers vinden

Beste Forumleden,

 

Ik heb een vraag, ik ben al een week op zoek naar groothandels/leveranciers die trendy moderne sieraden leveren. Ik bedoel als sieraden: Armbanden, kettingen, oorbellen en meer modeaccessoires. Je moet overigens niet denken aan echt goud of zilver. Ik wil sieraden gaan verkopen die ze bijvoorbeeld ook in Six verkopen. Dus trendy, goedkoop en hot!

 

Helaas kan ik deze groothandels niet vinden via Google.

 

Hebben jullie misschien tips? Of is er misscien een andere hoe ik groothandels/leveranciers kan vinden?

 

Ik wil een webshop gaan beginnen met moderne sieraden en wil ervoor zorgen dat deze succesvol gaat worden. Enige voorwaarde is, dat ik wel trendy sieraden kan aanbieden anders wordt het geen succes.

 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

 

Gr. Jos

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik denk dat ik geen groothandels vind via zoeken met Google, daarom vroeg ik me af of er misschien andere manieren zijn.

Is het niet zo dat je via de Kamer van Koophandel in contact kan komen met groothandelaren of leveranciers.

 

Ik heb deze zoekwoorden al gebruikt maar kom wel op een aantal groothandelsites maar het meeste wat ik dan zie zijn amateur sieraden die voor mijn gevoel niet lopen. Het moet een groothandel zijn die met de tijd mee gaat, dus trendy en 2011.

 

Ik ken wel een zaak in Leiden waar ze sieraden verkopen die ik ook wil verkopen alleen ik denk niet dat zij gaan vertellen waar zij de sieraden inkopen :-\

 

Heeft iemand nog tips?

 

Groet

Link naar reactie
  • 0

Ik ken wel een zaak in Leiden waar ze sieraden verkopen die ik ook wil verkopen alleen ik denk niet dat zij gaan vertellen waar zij de sieraden inkopen :-\

 

Heeft iemand nog tips?

Je schrijft hier een mooie les op voor jezelf: stop met denken en ga doen.

 

Stap over je eigen drempel heen. Loop bij die toko naar binnen, zeg dat je in Rotterdam zo'n winkel wil beginnen en vraag naar enkele groothandeladressen. Vervolgens heb je 2 kansen:

 

[*]je krijgt wel adressen

[*]je krijgt geen adressen

 

Verder kan er niks gebeuren. Ze amputeren je neus niet. In het mooiste geval vertellen ze hun verhaal bij een bakje koffie/thee.

 

Tip: ga op een doordeweekse dag 's ochtends. Meeste kans dat je ongestoord een babbeltje kunt maken.

 

"Leven is het meervoud van lef"

Link naar reactie
  • 1

19 groothandels in Nederland

 

21 groothandels in de landen om ons heen

 

12 fabrikanten in NL

 

en 13 in de landen om ons heen

 

Alleen al op de categorie 'modieuze sieraden'

 

Kijk je alleen naar sieraden dan heb je hier nog wat meer opties

 

Niet alle resultaten zijn even goed, maar ik denk dat er wel wat tussen zit.

 

Succes

 

Link naar reactie
  • 0

Een relatie van mij heeft een cadeau/sieradenwinkel en verkoopt veel van MKM design,

 

Ik heb geen idee of ze aan webwinkels leveren, maar ze zijn onder andere ook actief in de drogisterijwereld,

ze bieden vooraal bijoux aan in het lage en middensegment maar zijn wel erg bij de tijd en hebben een enorm assortiment.

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
  • 0

Allereerst dank voor jullie berichten! :)

 

Antwoord op Liesbeth:

Ik had inderdaad al gekeken op de Trademart site alleen wist niet zeker of het wel de juiste richting was. Dus heb ik gisteren gebeld en volgens mij kan ik daar wel goede producten vinden..Dus dank voor je reactie.

 

Als ik echt niks kan vinden moet ik inderdaad over die drempel stappen en vragen of zij misschien mij kunnen vertellen waar zij hun sieraden inkopen. Maar ik wil het nu eerst proberen om via deze manier een groothandel/leverancier te vinden. Ook omdat ik de sieraden zal herkennen en weet wat ik mooi vind.

 

Antwoord op Frans Sijtsma:

Ik heb het doorgenomen maar toch blijft het lastig om de juiste producten te vinden. Ik ga nu in ieder geval naar de Trademart in Utrecht. Daar komen verschillende exposanten die hun artikelen promoten. Ik hoop dat ik daar wel de juiste producten ga vinden.

 

Antwoord op Frans Bas:

Ik heb gekeken op de website van MKM design maar weet niet of het de sieraden zijn die ik wil verkopen. Al kun je niet helemaal hun assortiment zien op de website maar krijg wel een idee als ik een aantal producten van ze zie. Katwijk ligt vrij dichtbij Leiden dus ik stap binnenkort is in de auto en ga even kijken of het wat is. Als het wat is neem ik contact met je op. Dank voor je antwoord!

 

Toch hoop ik alsnog een juiste fabrikant/leverancier te vinden die de sieraden verkoopt die ik ook wil verkopen. Dus trendy hippe sieraden voor niet veel geld. Bijvoorbeeld armbanden tussen de 5 en 10 euro (Consumentenprijs). Ook ga ik merkhorloges verkopen, Dus als er hier misschien nog mensen zijn die groothandels of leveranciers weten die merkhorloges verkopen, graag ;-)

 

Ik ga in ieder geval maandag 14 maart naar de Trademart in Utrecht en zal laten weten of ik het daar heb gevonden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 239 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.