De Yorin FM Nivea Sunset Dance heats the beach!

Aanbevolen berichten

De Nederlandse stranden zinderen deze zomer ook na zonsondergang. Als de zon achter de horizon is begint het waanzinnige dansfeest van Yorin FM op het strand bij jou in de buurt. Denk je in: jij dansend op een zomerse beachparty, in de open lucht, op de beste muziek. Maar ook loungekuilen, torens met vuur en een enorm goede sfeer.

 

Bekende club DJ’s als Erick E, Johan Gielen, DJ Melvin en Jurgen torenen hoog boven het strand uit en laten je met hun muziek en bijzondere geluids- en lichteffecten uit je dak gaan.

 

Het feest is gratis en vrij toegankelijk, dus spread the word en kom deze zomer met je vrienden naar de Yorin FM NIVEA Sunset Dance.

 

Data en locaties:

22 juni, Wijk aan zee, strandtent La Cabana

10 augustus, Rockanje, standtent Havana

31 augustus, Scheveningen, strandtent Wanadoo

 

http://www.rtl.nl/experience/yorinfm/niveasunset.xml

 

Iemand aanwezig bij een van deze evenementen??

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Geen feest als (m)ik niet ben geweest roep ik spontaan.

Ga dus 10 augustus naar Rockanje (vrienen van mij wonen daar om de hoek) en 31 augustus naar Scheveningen (of course).

 

Sjoettttttttttt .... bedenk me ineens dat dat zaterdagen zijn. Djeezus, dan moet ik werken!

Allez ... misschien kan ik ruilen en party animallen. Nog even afwachten dus of mijn spontaniteit zit heef.

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Ben in Wijk aan Zee geweest en was erg gezellie al moest ik al om 11:30 weg aangezien ik met iemand meer reed :'( maar in Schev zijn we er zeker weer bij en Rockanje? who knows ... In bloemndaal zijn ook zo nu en dan nog Beachpoppies he ... op zondagen

 

Schev staat in ieder geval vast!! :bounce: :bluebounce: :bounce2: :bounce4: :brilbounce: :ukliam::balletjeballetje:

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Wat denk je van vrijdag 6 september " hét etentje waarbij je niet zo opgeprikt hoef te zitten " ?

 

Maar eerst nog aanstaande vrijdag natuurlijk, das 9 augustus waterski voor de moderator poweh en dan maken we er een dubbel echt Hollands feezie van, want Kleverlaan is dan jarig !

 

JOEPIE ... party time ... ben ik wel aan toe !

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Beter ... en ik kan heel druk zijn hoor, dus ik kom met me, myself and I ... heb je er wéér 2 extra gasten erbij.

 

Bydewee ... op zaterdags (oorzaak werk), ben ik een partypooper, maar op vrijdag .... blijven mijn feestkriebels leven !

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 239 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.