Gratis workshop/infomiddag tablets

Aanbevolen berichten

Leuk idee. Verkoop je de tablets dan ook op die locatie?

 

Voor mij persoonlijk is het niets, ik vind het het geld niet waard en heb persoonlijk wat tegen het arogante gedrag van Apple. Maar denk wel dat er een hoop mensen zijn die meer uit zo'n ding kunnen halen en dan niet alleen de gebruikers, maar vooral ook degene die al die aplicaties schrijven.

Link naar reactie

Leuk idee. Verkoop je de tablets dan ook op die locatie?

 

Dank je, er worden door de verschillende fabrikanten een aantal aanbiedingen gedaan die anders niet gelden. Ik wil niet de gedachte wekken dat het een middag wordt waarna je niet naar huis mag zonder tablet, het is echt bedoeld als kennismaking met tablets en de bijbehorende mogelijkheden. Apple is verreweg de grootste speler op de tabletmarkt maar er zijn veel tablets die ondernemers meer kunnen bieden dan de iPad kan, de iPad zal niet vergeten worden maar hier ligt niet de focus.

Link naar reactie

Goedenmiddag,

 

Ik heb een vraagje, (ben student en net nieuw hier op higherlevel)

Via zoekmachines ben ik hier terecht gekomen. Persoonlijk ben ik erg geïnteresseerd in de gratis tablet workshop / infomiddag.

 

Is het alleen voor zakelijk? Of is het ook mogelijk voor particulier?

 

Dan had ik nog een vraagje,

Ik zie nu voornamelijk alleen maar de ipad in het nieuws, maar ik kom op internet ook steeds meer verschillende tablets tegen (echte concurrentie van de ipad??) . Zoals een tablet met windows 7. Aangezien ik daar altijd mee werk, ben ik erg benieuwd naar een Windows 7 tablet.

 

Komen de verschillen van de tablets ook aan bod die dag?

 

Alvast Bedankt!

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 182 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.