Ben hier nieuw op de site, ten eerste groet ik iedereen.
Ik heb een beetje rond gekeken op de site en ben benieuwd of jullie mij kunnen helpen. Heb meerdere malen gebeld naar de belasting dienst, maar die maken het alleen maar ingewikkelder voor mij.
Ik ben 20 jaar en heb sinds vorige jaar een eigen onderneming. Nu doe ik voor het eerste aangifte inkomstenbelasting.
Echter zit ik met het probleem dat ik inkomstenbelasting en premie volksverzekering moet betalen terwijl ik verlies heb gedraaid. Hoe kan dit??
opbrengsten zijn € 8372
Inkoopkosten € 4857
en overige bedrijfskosten € 4113
Als ik deze met elkaar verreken kom ik op een negatief saldo uit van 592 euro.
De activa en pasiva heb ik niet ingevuld omdat het volgens mij niet hoeft met een eenmanszaak?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Sinan90tg
Sinan90tg
Dag iedereen,
Ben hier nieuw op de site, ten eerste groet ik iedereen.
Ik heb een beetje rond gekeken op de site en ben benieuwd of jullie mij kunnen helpen. Heb meerdere malen gebeld naar de belasting dienst, maar die maken het alleen maar ingewikkelder voor mij.
Ik ben 20 jaar en heb sinds vorige jaar een eigen onderneming. Nu doe ik voor het eerste aangifte inkomstenbelasting.
Echter zit ik met het probleem dat ik inkomstenbelasting en premie volksverzekering moet betalen terwijl ik verlies heb gedraaid. Hoe kan dit??
opbrengsten zijn € 8372
Inkoopkosten € 4857
en overige bedrijfskosten € 4113
Als ik deze met elkaar verreken kom ik op een negatief saldo uit van 592 euro.
De activa en pasiva heb ik niet ingevuld omdat het volgens mij niet hoeft met een eenmanszaak?
Kan iemand mij helpen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/31012-aangifte-inkomstenbelasting-2010-eenmanszaak/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag