Ik ben van plan om per 1 juli a.s. een eigen drogist te starten d.m.v. overname van een bestaande drogist. Nu vraag ik me af wat de gemiddelde/indicatie kosten zijn voor een administratiekantoor voor de jaarlijks samen te stellen jaarrekening en de aangiften inkomstenbelasting van mij en mijn partner. Het betreft een eenmanszaak. De financiële administratie en salarisadministratie (5 pers.leden) incl. BTW- en loonaangiften zullen wij zelf gaan doen (partner doet boekhouding). Wij hebben een offerte ontvangen van een middelgroot accountantskantoor, maar zo’n bedrag hadden wij toch niet in gedachten.
Iemand die een indicatie kan geven? Wij hebben wel een begroting, maar deze is op basis van het voeren van de gehele administratie incl. de kwartaalaangiften BTW en loonaangiften.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Marvy73
Marvy73
Goedenavond,
Ik ben van plan om per 1 juli a.s. een eigen drogist te starten d.m.v. overname van een bestaande drogist. Nu vraag ik me af wat de gemiddelde/indicatie kosten zijn voor een administratiekantoor voor de jaarlijks samen te stellen jaarrekening en de aangiften inkomstenbelasting van mij en mijn partner. Het betreft een eenmanszaak. De financiële administratie en salarisadministratie (5 pers.leden) incl. BTW- en loonaangiften zullen wij zelf gaan doen (partner doet boekhouding). Wij hebben een offerte ontvangen van een middelgroot accountantskantoor, maar zo’n bedrag hadden wij toch niet in gedachten.
Iemand die een indicatie kan geven? Wij hebben wel een begroting, maar deze is op basis van het voeren van de gehele administratie incl. de kwartaalaangiften BTW en loonaangiften.
Alvast bedankt.
Groet
Marvy
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/31015-kosten-jaarrekening-en-aangifte-ib/Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag