Wellicht een fabeltje, maar toch maar even controleren.
Ik heb gisteren (in de kroeg weliswaar) een gesprek opgevangen waarin men het had over het ondernemerschap in zijn algemeenheid.
Een van de heren kwam met het (voor mij) opmerkelijke nieuws dat er een startersvoordeelregeleing bestaat, welke inhoud dat als je 1 jaar bezig bent, je van de voorgaande 3 jaar je betaalde inkomstenbelasting terug krijgt.
Ik vond dit zo opmerkelijk, dat ik toch even heb getracht het waarheidsgehalte van deze uitspraak te achterhalen, maar dit is mij helaas niet gelukt.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
capello
capello
Beste Higherlevelaars,
Wellicht een fabeltje, maar toch maar even controleren.
Ik heb gisteren (in de kroeg weliswaar) een gesprek opgevangen waarin men het had over het ondernemerschap in zijn algemeenheid.
Een van de heren kwam met het (voor mij) opmerkelijke nieuws dat er een startersvoordeelregeleing bestaat, welke inhoud dat als je 1 jaar bezig bent, je van de voorgaande 3 jaar je betaalde inkomstenbelasting terug krijgt.
Ik vond dit zo opmerkelijk, dat ik toch even heb getracht het waarheidsgehalte van deze uitspraak te achterhalen, maar dit is mij helaas niet gelukt.
Vandaar dit bericht.
Klopt dit, of is het een fabeltje?
Ben benieuwd.
Dat ken ik wel van hem ja!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3102-startersvoordeel-belastingteruggave/Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag