• 0

'Bel me terug' script

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Via je e-mail het terugbelbericht ontvangen is inderdaad via een paar regels php te doen. Zo heb ik het zelf ook gedaan, maar dan in asp.net. Via de push-functie (van in mijn geval Blackberry, maar er zijn bijvoorbeeld ook apps met push-functie voor Androids) werkt dat goed.

 

De vraag waar ik mee zat, was welke gegevens meegestuurd moeten worden. Alleen het telefoonnummer of ook andere?

Uitgangspunt hierbij is dat webformulieren zo weinig mogelijk velden mogen omvatten om de drempel om in te vullen zo laag mogelijk te houden. Uiteindelijk hield ik drie velden over:

1. naam (voor het geval kind, collega, secretaresse enz. opneemt)

2. telefoonnummer

3. gewenst moment van terugbellen (optioneel, niet invullen = direct teruggebeld worden)

 

In een eerdere opzet vroeg ik ook naar het e-mailadres, want stel voor dat iemand een verkeerd cijfer invult bij het telefoonnummer. Dan verlies ik mogelijk een klant. De kans dat iemand zijn telefoonnummer verkeerd opstuurt, is echter maar bijzonder klein, omdat iemand juist in deze gevallen goed checkt of het telefoonnummer goed is ingevuld. De noodzakelijke laagdrempeligheid (een invulveld minder) heeft het in dit geval gewonnen.

 

 

]

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor de antwoorden. Ik ga is verder zoeken hoe ik dit ga doen. Zijn er mensen die bepaalde scipts aanraden en waar ik deze kan vinden?

 

Misschien nog mensen met tips en misschien een discussie over zaken zoals hoe je het invulformulier zo goed mogelijk maakt

 

 

Ik ben benieuwd

Link naar reactie
  • 0

In het pakket dat je gebruikt kun je een extra pagina aanmaken warin je een formulier opneemt met de benodigde velden;

bijvoorbeeld "naam", "telefoonnummer", "voorkeurstijdsti voor terugbellen" en "vraag/opmerking".

 

Ook zijn er inderdaad verschillende scripts die je hierin kunt opnemen.

Webwinkel met gouden en zilveren sieraden met edelstenen.

www.KleurJuwelen.nl, geef je leven wat kleur!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 228 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.