Higherlevel.nl gaat off-line !

Aanbevolen berichten

Zoooo, vanavond is het. Zin in!

 

Waar zullen we het allemaal over gaan hebben? Ik in ieder geval over mijn bevindingen van het eerste half jaar full-time ondernemer. De vorige keer in Amersfoort was bij mijn kick-off. Veel tips gehad van veel verschillende mensen. Daar ben ik zo druk mee geweest dat ik nauwelijks op het forum geweest ben. Ik hoor dus graag van jullie wat de hotste topics waren het afgelopen jaar.

 

Tot vanavond!

 

Link naar reactie

We zijn weer thuis, omdat het dichtbij was, heb ik mijn vrouw ook meegevraagd.

Contact met Sandra was snel gelegd door de hobby van mijn vrouw. Kralen en kettingen :)

 

Daarna nog even gezellig gezeten met Roel, John, Jasper en pjvdmeer.

Voorts.nog andere mensen gesproken, heel mensen weer niet gesproken.

Volgende keer weer.

 

 

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Contact met Sandra was snel gelegd door de hobby van mijn vrouw. Kralen en kettingen :)

 

En..... Vossie ;)

 

 

Goed geregeld Mik!

 

Regelen is één, maar zonder aanwezigen geen goed event ! Dank aan allen die aanwezig waren!!! En... Toch... Toch altijd jammer dat sommigen zich aanmelden en zonder bericht niet op komen dagen :-\ SHAME on them !!! Het mocht de pret niet drukken, maar kloppen doet het niet!

 

En nu? Nu doe ik na een goed event en een after dance op de toeristische route (met Daniel en Pim) op de Scheveningse disco boulevard met een big smile het licht uit ! Het was door iedereen die er wel was zinnig, gezellig én daardoor leuk om dit te regelen ! Blijf on line... Stimuleer én adviseer elkaar. Tot de volgende keer off line :-K

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Het was Top Mikky!!

Nogmaals hartelijk dank!!!

 

Mijn minpuntje was de bekeuring van E 35,- voor het bij me hebben van kopieen van de autopapieren.

Ja, mijn voituren is w.s. toch te opvallend, ik werd eruit gepikt voor algehele controle van de auto.

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie

Het was prima geregeld en ik denk dat iedereen het goed naar de zin heeft gehad. Het was ook lekker op het terras, totdat de zon verdween......

 

Mikky: Veel plezier met de herinrichting.

Herman: Kom eens snel met een nieuwe uitvinding.

Karin: Nog twintig weken.

Joost: Hopelijk breken die 14% je toch niet op.

Peter: Succes met je databases.

Henry: Sparren kan ook veel opleveren.

Sandra: Verkoop je ook klosjes met je blosjes?

Alles: Gebruik altijd de juiste spullen om iets op te hangen. ;)

Link naar reactie

KLASSE!

 

Einde van de week, toplocatie, vakantiegevoel, offline-business-online, relaxed, goede gesprekken, niet alleen zaken maar ook voor de mens zelve.

 

Thanks aan degenen die er waren, inspireerden en organiseerden.

 

En nu nog een lekker weekend voor de boeg,

 

tot volgende keer,

Rick.

 

NewContacts, call support. Expert in b2b telemarketing en adresbestanden.

Link naar reactie

Het was weer gezellig! En lucky me: deze keer een half uurtje rijden van huis. (van de alcohol moest ik toch afblijven de afgelopen en komende 20 wkn :))

Leuke mensen gesproken, oude en nieuwe bekenden.

Maar zoals voor veel geldt: weer een hoop mensen gezien waar ik ook nog even gezellig mee wilde kletsen, maar dat bewaren we voor de volgende meeting!

 

Link naar reactie

Een gemoedelijke meeting.

 

Het is een prachtige zonnige dag.

Vanwege de eerdere meetings leren de verschillende ondernemers elkaar steeds beter kennen. Deze meet kenmerkt zich door gemoedelijkheid en ontspanning.

 

Een zee van inspiratie.

1zeevaninspiratie.jpg

 

Een verlaten strand dat wacht op de zee- en zonaanbidders met strandtent Habana.

2Habana.jpg

 

De entree heeft een prachtig uitzicht.

3entree.jpg

 

Een terras vol met ondernemers die deelnemen aan het forum Higherlevel.nl

4ondernemers.jpg

 

De barbecue is ondertussen aan het pruttelen.

5BBQ.jpg

 

De vrijwillige moderatoren van het forum hebben van initiatiefneemster Mikky een fraai t-shirt gekregen.

6moderatoren.jpg

 

Met een bijzondere tekst 8)

7modfather.jpg

 

In de rij voor het diner.

8rij.jpg

 

Bestaande uit zalm...

9zalm.jpg

 

Salade...

10salade.jpg

 

Stokbrood en aardappel...

11aardappel.jpg

 

Sate...

12sate.jpg

 

Gamba's en vlees.

13vlees.jpg

 

De ondernemers praten, eten en drinken en praten.

14StairwaytoHigherlevel.jpg

 

Het dessert.

15desert.jpg

 

Met verscheidene smaken als vanille, chocolade, aardbeien. Soesjes, vruchten en taart.

16vanillechocolaaardbei.jpg

 

Prachtig om de schemer te zien. De zon is in 5 minuten onder.

17ondergaandezon.jpg

 

Daarna waait een frisse wind op het terras.

18dewind.jpg

 

Die zorgt dat iedereen de warmte binnen zoekt.

19naarbinnen.jpg

 

Waarna nog veel wordt besproken tot in de vage uurtjes ;)

20indevageuurtjes.jpg

 

 

Hartelijk dank voor de gastvrijheid en de fijne dag,

 

Bob

 

Link naar reactie

En... Toch... Toch altijd jammer dat sommigen zich aanmelden en zonder bericht niet op komen dagen :-\ SHAME on them !!! Het mocht de pret niet drukken, maar kloppen doet het niet!

 

Mae Culpa, dat wil zeggen: Mae Voiture Culpa. Ik had de hele dag gesleuteld aan de auto. Douchen, omkleden en toen...

 

Ik was all dressed up toen ik er achter kwam dat beide koplampen van mijn auto het niet deden. Lampjes vervangen gaf geen soelaas. Dan maar weer de kluskleren aan, en proberen zo snel mogelijk de boel te herstellen. De tijd verstreek en mijn humeur zakte door het vriespunt. Om 23:00 (met een bouwlamp onder de motorkap) heb ik het maar opgegeven. Eus wist er van, dus ik hoopte maar dat hij de boodschap doorgegeven had. Ik had me de avond wel anders voorgesteld... :-\

 

Vandaag heb ik tijdens andere werkzaamheden de storing alsnog gevonden. Een of ander stekkertje dat los zat. Maar daarvoor moest wel eerst het luchtfilterhuis en een stuk of wat slangen eruit.

 

Excuses.

Link naar reactie

as ever echt geweldig. Leuke avond gehad, ondanks de noodzaak om rond 21.30 af te breken voor vertrek naar huis 1,5 uur verderop. Dinsdag examen, dus vol aan de studie nu.

 

Ik moest ook even stilstaan bij Fred Wiersma. De laatste keer dat ik hem sprak was bij de vorige HL meeting bij Habana. Staat nog vers in mijn geheugen.

 

trusten allemaal en tot de volgende offline meet

Joost

 

 

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 193 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.