Higherlevel.nl gaat off-line !

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

BBQ ook voor vegetariers?

 

Sla voor herbivoren en BBQ voor carnivoren ;D

 

Maar... ik ga proberen te regelen dat er wat surrogaatvlees is. Ik heb ooit van een vega begrepen dat een aparte BBQ-stel niet nodig is, omdat het rooster heet genoeg is?

 

Zijn er, naast Herman, nog meer vegetariërs?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Retired Mod     7,5k 1439

Kijkduin, feesten in standtenten, goede herinneringen aan.. (Niet via HL meetings) daar moet ik bij zijn.

 

Ik vind dat echt een ideale locatie zo aan het strand.. als je de drukte binnen even zat bent, loop je naar buiten, loopt een stukje weg van de strandtent en alles wat je dan nog hoort is het ruisen van de golven.. heeerlijk.. en na 10 minuten weer gezellig het feestgedruis in..

Link naar reactie

Door megadrukke werkzaamheden ben ik de laatste maanden amper op HL, heb er gewoonweg geen tijd voor op het moment.

 

Maar een meeting is altijd leuk natuurlijk, dus net in ieder geval even aangemeld! :)

Mediascape - Hét adres voor betaalbare huisstijlen, reclame en websites.

We heten u van harte welkom op: www.mediascape.nl

Link naar reactie

Nog even wat tips over de route:

 

waar je ook vandaan komt buiten Den Haag, ga niet door Den Haag heen zoals veel routeprogramma's en navigatiesystemen voorschrijven, zeker vanuit het noorden. Blijf op de A4, neem afslag 12 Den Haag Zuid en volg de borden Den Haag Zuid. Je zit nu op de N211 (autoweg a 80 km/u) rechtstreeks naar Kijkduin. Gewoon de N211 helemaal uitrijden en parkeren op het Deltaplein of 180 meter voor het NH hotel rechtsaf (Zandvoortselaan) en dan meteen links de parkeerplaats op.

 

Naar het strand (parkeerplaats Zandvoortselaan via voetpad richting zee verlaten en dan links en na de fietsenstalling/ijssalon rechts) de boulevard oversteken het strand op en dan linksaf op het zand. Daar wacht het feest!

 

Parkeer je op het Deltaplein (als dat al lukt) dan loop je naar de boulevard door de restaurants en winkels links van je te houden (en de draaimolen rechts). Boulevard oversteken en op het zand links. Feest!

 

Tot dan. Ik heb er zin in!

 

groet

Joost

 

 

 

 

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie

BBQ ook voor vegetariers?

 

Sla voor herbivoren en BBQ voor carnivoren ;D

 

Maar... ik ga proberen te regelen dat er wat surrogaatvlees is. Ik heb ooit van een vega begrepen dat een aparte BBQ-stel niet nodig is, omdat het rooster heet genoeg is?

 

Zijn er, naast Herman, nog meer vegetariërs?

 

Hi Mikky, er komt nog een vegetarier met me mee. Als je het goed vindt neem ik mijn ega mee.

 

groet herman

Link naar reactie

Helaas, helaas, ik zal verstek moeten laten gaan. Ik heb flink mijn best gedaan, maar verplichtingen van mijn 'andere' familie zorgen er helaas voor dat ik er niet bij kan zijn. En die andere verplichtingen zijn aan de andere kant van het land dus heen en weer rijden zit er helaas ook niet in.

 

Nu verwacht ik niet dat jullie zonder mij geen fantastisch evenement zullen hebben, maar ik baal er wel van dat ik mijn steentje niet bij kan dragen. Een volgende keer ben ik er uiteraard wel weer bij!

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Hi Mikky, er komt nog een vegetarier met me mee. Als je het goed vindt neem ik mijn ega mee.

groet herman

 

Gezellig en dus geen probleem.

 

@Jeroen... Een event zonder jou is wel heel apart. Het zal de pret niet drukken, maar ik zal je wel missen.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Hi Mikky, er komt nog een vegetarier met me mee. Als je het goed vindt neem ik mijn ega mee.

groet herman

 

Gezellig en dus geen probleem.

 

@Jeroen... Een event zonder jou is wel heel apart. Het zal de pret niet drukken, maar ik zal je wel missen.

 

Ok Mikky ik zie er naar uit.

Link naar reactie

Helaas heb ik me zojuist af moeten melden voor de meeting. Zoals altijd had ik er weer erg zin in maar de 20e ben ik helaas verhinderd wegens familie verplichtingen die avond.

 

Veel plezier gewenst aan iedereen die wel gaat en tot de volgende meeting! 8)

Mediascape - Hét adres voor betaalbare huisstijlen, reclame en websites.

We heten u van harte welkom op: www.mediascape.nl

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Jij uiteraard ook veel plezier bij je familie.

 

VERZOEK : Degenen die zich via de agenda hebben aangemeld hebben vorige week een bevestiging ontvangen.

Echter, ik zie in bijv. het carpooltopic dat men wel meldt te komen, maar mis de aanmelding in de agenda, onder de lijst 'wie gaan er heen'.

Sta je niet in die lijst vermeldt, en ben je wel van plan om ook gezellig te komen? Wil je je daar dan alsnog registreren !

 

Thanks... Morgen is namelijk de laatste dag dat ik het aantal personen door kan geven aan Habana Beach.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Helaas moet ook ik voor de 2e achtereenvolgende keer verstek laten gaan en dat nog wel op deze prachtige locatie.

Maar goed, volgende keer wederom een poging....

 

Veel plezier allemaal

 

Ronny

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 226 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.