• 0

leveranciers kleding van goede kwaliteit

Ik ben een student van 23 jaar oud en zit erover na te denken om me eigen t-shirts te gaan produceren. Er is alleen een klein probleempje, ik weet niet waar ik leveranciers vandaan kan halen die goede kwaliteit t-shirtjes verkopen in grote aantallen. Het is dus zo dat ik heel graag t-shirts van goede kwaliteit wil, niet dat als je ze 1 keer wast de print er gelijk vanaf is. Zouden jullie mij misschien advies willen geven of in de juiste richting willen sturen, want ik zit op dit moment een beetje vast

 

Alvast bedankt

 

Kenetik

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

In Google staan heel veel goede leveranciers, kwestie van even wat tijd vrij maken om goed te zoeken op de juiste termen. Anders misschien een oproep in Vraag & aanbod

 

Ja, dat heb ik ook wel gedaan, maar hoe weet ik of deze mensen te vertrouwen zijn. want kom op veel sites terecht die er niet echt betrouwbaar uitzien. is er een manier om dit te checken????

Link naar reactie
  • 0

Je kan ze checken aan de hand van een fysiek adres (dus geen postbus) op de site en een vast telefoonnummer. Het adres kan je met Google Streetview bekijken. Als het een mooi bedrijfspand is dan is dat al een stuk beter dan bijvoorbeeld een flatje of woonhuis. Het telefoonnummer kan je bellen en dan kun je zo ervaren hoe hun telefonische service is.

 

Als er geen adres en/of telefoonnummer op de site staat dan kan je de groothandel al direct links laten liggen en verder gaan.

 

Verder kan je testen hoe de kwaliteit van de producten is door samples te bestellen.

 

Kortom; probeer het gewoon uit, dan kan je zelf ervaren met wat voor een partij je zaken doet.

Link naar reactie
  • 0

Ik ben het helemaal met Wouter eens.

 

Maak een lijstje van een aantal leveranciers (google & gouden gids), check de adresgevens, de kvk gegevens en bekijk het pand eventueel met google streetview. Degene die deze test goed doorstaan hebben gewoon even opbellen/mailen voor een paar samples. Ben je tevreden met de samples en gaat het om grotere orders dan kan je ook altijd persoonlijk nog eens afspreken.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Degene die deze test goed doorstaan hebben gewoon even opbellen/mailen voor een paar samples. Ben je tevreden met de samples en gaat het om grotere orders dan kan je ook altijd persoonlijk nog eens afspreken.

 

Niet vergeten eerst de samples 10 keer te wassen natuurlijk ;D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 134 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.