• 0

Verbeterpunten website https://www.sitesupplies.nl

Omschrijving van je concept:

Ik heb 12 jaar in de verhuur van hoogwerkers gezeten en ben na mijn vertrek bij mijn vorige werkgever als zelfstandige verder gegaan. De verhuur van hoogwerkers en aanverwant bouwmaterieel is dan ook datgene wat aangeboden wordt. De website is gericht op bedrijven en niet primair op particulieren. Deze bedrijven zijn grotendeels reeds bekend met de gevoerde typeaanduidingen, deze worden bij een redelijk aantal grote verhuurbedrijven gebruikt .

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

De website gebouwd, SSL geinstalleerd (met wat hulp).

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Veel klanten klaagden dat door de grootte van het verhuurbedrijf persoonlijk contact en service misten. Als 'kleine' speler maar wel met veel kennis van markt en produkt wil ik de klant weer bieden wat ze graag willen. Een hoogwerker kunnen ze overal krijgen, goede service niet.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

verschilt niet veel behalve dat ik meer wil doen met social media, online bestellen e.d. Vorige werkgever deed hier weinig tot niks mee.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Verbeterpunten waarmee ik mijn site kan optimaliseren.

Gezien de vele aanbieders dien ik mij te onderscheiden van de anderen, iedere verbetering kan dus bijdragen aan mijn succes.

 

https://www.sitesupplies.nl

 

Bij voorbaat dank voor de reacties

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Mooie overzichtelijke site!

Straalt ook duidelijk je product uit en ziet er professioneel uit.

 

Ik vind de menu'tjes wat springerig en iedereen die niet heel snel is met z'n muis zal er mogelijk een probleem mee hebben (mogelijk een kleine timeout inbouwen dat je bij 'ernaastmuizen' niet ineens het hele menu kwijt bent als je door 3 submenu's gaat).

 

Je maakt mooi gebruik van sociale media, wat zeker in de bouwwereld erg vernieuwend is, daarnaast zie ik dat het over een versleutelde verbinding gaat met geldig certificaat, daar is zelfs duidelijke uitleg over te lezen.

 

Tekstueel ziet alles er ook keurig uit, mogelijk is de 'U kunt in contact komen op de volgende manieren' tekst wat klein voor de 50+ aannemer met dubbele bril, maar verder eigenlijk niets aan te merken.

 

Je logo is een doorlink naar de voorpagina wat erg intuitief werkt, qua toegankelijkheid lijkt het allemaal fijn te zijn.

Hij werkt zelfs prima onder Opera op Linux :)

 

Er zitten wat kleine foutjes in je code (< br > ipv < br / > terwijl het XHTML is en een list item buiten een div) maar ook daar niks schokkends.

 

Je zoekfunctie werkt goed, producten zijn duidelijk geilustreerd en van specificaties voorzien.

 

Kleine opmerking over je 'Over ons' pagina: https://www.sitesupplies.nl/over

Bij een opsommingslijst gebruik je normaal geen interpunctie aan het einde van de zin ;) dus geen ; of . daar.

Gewoon zelf alle teksten eens nalezen in de uiteindelijke weergave en kijken of het prettig leest, mogelijk hier en daar eens een extra witregel of aanpassing.

 

Mogelijk is het nog interresant een pagina met referenties te plaatsen, zodra je wat te plaatsen hebt natuurlijk ;)

 

Overall weinig op aan te merken, hele nette site met een degelijke professionele uitstraling! :)

Link naar reactie
  • 0

In principe een mooie website, alleen op de index pagina vond ik die balk met 'Welkom bij sitesupplies!' niet goed afgewerkt. Hij staat om te beginnen niet afgestelt over de gehele breedte van de tabel, links zie je daardoor een witte strook die rechts niet aanwezig is (asymetrisch ontwerp). Daarnaast vind ik het witte vlak waar vervolgens de afbeeldingen en het (welkom bij sitesupplies) tekstkader staan niet mooi, wellicht zou een grijze doorlopende achtergrond beter staan.

 

Verder ziet het er prima uit, alleen zou ik een ander logo nemen. De header met SiteSupplies ziet er uit alsof het met wordart gemaakt is, de tekst your partner in construction vind ik ook wat amaturistisch ogen. Die drie symbolen zijn die onderdeel van je logo trouwens (man, hoogwerker en vraagteken)? Oogt vreemd.

 

Hoe staat het met servicecontracten in deze branche? Normaal gesproken is er veel te verdienen aan service/onderhoudscontracten, doen jullie dit ook? Zo ja, hier kan je wel een personal touch aan geven en prominent plaatsen op je website. Onderscheiden in persoonlijke service spreekt veel potentiele klanten in jouw branche denk aan. Indien jullie ook servicecontracten aanbieden dan valt er veel meer uit het serviceconcept te halen!

Link naar reactie
  • 0

Hallo Ruben,

 

Een paar van de dingen die ik zie, complimenten heb je al genoeg gehad ... ;-)

 

Ik vind je aanbod wat verwarrend. In het eerste blok ("welkom") krijg ik de indruk dat het primair gaat over de verkoop en verhuur van machines. Maar in het rijtje van drie daaronder is "Gekwalificeerd personeel in iedere bedrijfstak" opeens je eerste keuze. Wat ben je nu, een verhuurder / verkoper van machines of een uitzendbureau? Die positionering mag van mij wat duidelijker (ook op andere plekken op je site).

 

Sommige links komen wat vreemd over, zoals "https://www.sitesupplies.nl/?page_id=95".

 

Je contactmogelijkheden zou ik consistent presenteren, op de ene pagina mag ik een contactformulier invullen of je bellen, op de andere pagina mag ik je mailen of bellen.

 

De foutmeldingen op het sollicitatieformulier zijn in het Nederlands, maar op je contactformulier zijn ze dan weer in het Engels. En de Verzend button heeft bij beide formulieren een vertraging van zo'n 3 seconden.

 

Hier en daar een taalfout, bijv. "u machine" i.p.v. "uw machine" op je Projecten pagina.

 

Groet,

 

John

Link naar reactie
  • 0

Bedankt John,

 

ik ga er zsm mee aan de gang. Behalve hoogwerkers wil ik graag een partner in de bouw zijn. M.a.w. de man op de bouw heeft slechts 1 nummer nodig en dat is die van mij, ik neem alle zorgen uit handen. Uit ervaring weet ik dat er vaak meer nodig is dan alleen een hoogwerker maar dat er veel kansen zijn voor combinatieverkoop/verhuur.

 

De homepage met tekst over personeel e.d. staat zo omdat mijn logo in die volgorde staat. Ik zal eens nadenken of ik dit niet om moet draaien. De pageid=95 heeft te maken met links die zijn aangemaakt voordat ik alles heb omgezet naar permalinks. Hier ga ik, samen met de rest van je punten, zo spoedig mogelijk mee aan de gang.

 

De 3 seconden vertraging is niet heel veel in aan te passen, althans niet met deze plugin en de opbouw van enkele formulieren.

 

Bedankt voor je info.

 

Link naar reactie
  • 0

Een klein dingetje, maar wel iets wat mij direct opviel:

Je site bestaat uit zachte kleuren (met dat lichtgrijs) en dan komt dat blauwe blok met tekst op mij een beetje te fel over. Ook is het zo dat ik het idee had dat ik die tekst geselecteerd had, dan wordt het ook altijd zo blauw met de tekst in het wit.

 

Vindt het een hele nette site, maar dat moest ik even gezegd hebben.

Reblim Merkkleding is een webwinkel in de verkoop van merkkleding voor dames en heren. http://www.reblim.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik vind het een duidelijke en overzichtelijke site, met hier en daar wat haken en ogen. Zoals de hover-kleur van de menu-items, die hetzelfde is als de achtergrondkleur.

 

Andere dingen die me meteen opvielen en die ik anders zou doen zijn:

 

- De afwijkende slogan (hoogwerkers...) in de titel en en naast (rechts) van het logo (your partner in construction) Ik zou deze gelijktrekken of in ieder geval beide in het Nederlands zetten.

 

- "Welkom bij Sitesupplies", hier zou ik direct de pay-off neerzetten.

 

- Op de homepage staat in het blauw de introductie met een "lees meer" knop, ik zou alles passend op de homepage zetten. Zodat mensen niet hoeven door te klikken.

@Vormkracht10 - vormkracht10.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 108 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.