• 0

Feedback op website

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Om te beginnen zit je op het verkeerde forum, jouw topic zou in dit forum geplaats moeten worden: https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=55 (zal straks wel een mod of admin langskomen om 'm te verplaatsen :D)

 

Mijn eerste ingeving bij het bekijken van de webpagina is B2B. En dan zit je in het verkeerde marktsegment om het te moeten hebben van website conversie. In B2B situaties is het doel van een website veel meer om toegevoegde waarde te bieden aan je klanten dan het trekken van nieuwe klanten.

 

Vormgeving is proffessioneel genoeg zou ik zeggen. Inhoudelijk heb ik verder nog niet gekeken.

Link naar reactie
  • 0

drs. Kakebeeke,

 

Een goed uitstralende website, mooie logo en overzichtelijk. Het gaf mij wel de puls om verder te kijken.

Tips:

 

- slogan "Taking care of business" heeft een licht grijze kleur. Dit is minder goed te zien. Zou eventueel een iets donkerdere grijze tint aan kunnen geven.

- adresgegevens vrij klein, voor mijzelf moeilijk te lezen.

- column: tekst in de rechterkolom gaat buiten het venster. Een horizontale scroll zou dit wel oplossen.

 

Ook heb ik het zelfde probleem met mijn website: Zou u mijn website willen beoordelen?

Kritiek is welkom!

 

Vriendelijke groeten,

 

Top

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 149 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.