• 0

Aantal verschillende inkomsten

Ik heb aandelen in een muziek bedrijf,

verder werk ik in de automatisering, en krijg af en toe wat opdrachtjes aangeleverd.

 

Ik zou dit nu graag onder een eigen bedrijf hangen met verschillende activiteiten, ik kan waarschijnlijk ook mijn part time baan ( 24 u p/w ) om laten zetten als gedetacheerd.

 

Nu heb ik 0,0000 procent verstand van dit soort dingen. Is er iemand die me kan helpen met wat voor een structuur ik moet gaan opzetten .. zijn en online advies bureau's voor dit soort zaken ?

 

ps geweldig initiatief.. dit higerlevel..

 

Romano

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0
Ik zou dit nu graag onder een eigen bedrijf hangen met verschillende activiteiten, ik kan waarschijnlijk ook mijn part time baan ( 24 u p/w ) om laten zetten als gedetacheerd.

 

Wees gewaarschuwd, het UVW zal een dergelijke constructie al snel zien als verkapte arbeidsrelatie en je werkgever(opdrachtgever) dus alsnog werknemerspremies in de maag splitsen.

 

zijn en online advies bureau's voor dit soort zaken ?

Niet dat ik weet en waren ze er zou ik hier niet mee in zee gaan. Dit soort zaken moet je gewoon met iemand aan tafel/bureau bespreken, met de papieren erbij. Online kan iemand nooit zomaar een goed advies geven, elke situatie is anders.

Stap eens bij een kvk langs of bezoek een startersdag van de kvk, daar kun je je vragen zo kwijt. En anders is er vast wel een goed administratiekantoor bij je in de buurt (het eerste gesprek is vaak gratis als het een goed kantoor is).

 

Egbert Punter

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 221 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.