Aanbevolen berichten

Ik kan geen PM's sturen en/of beantwoorden met mijn browser (Opera 10.61).

Ik zie heel even (een halve seconde ofzo) een popupje in de pagina (rood vierkantje) die aangeeft dat ik over het maximum aantal tekens zit ofzo, ik kan het niet lezen omdat het te snel gaat ;) daarna gaat 'ie terug naar m'n inbox en ben ik m'n bericht kwijt.

Link naar reactie

Bij mij (IE 8) is de opmaak van de pagina's sinds een dag of 2 helemaal in de war bij HL, andere websites geen probleem.

 

Wat is "helemaal in de war", hoe ziet dat er uit? Kun je een screenshot maken zodat ik mee kan kijken met wat je ziet? :)

 

Er is de afgelopen week namelijk technisch niets aan Higherlevel.nl veranderd, dus ik ben benieuwd hoe het er uitziet en wat er precies misgaat.

Link naar reactie

Ik kan geen PM's sturen en/of beantwoorden met mijn browser (Opera 10.61).

 

Ik typ dit in Opera, welliswaar niet 10.61 maar ik heb net een collega mee laten testen en die heeft me een PM kunnen toezenden vanaf die versie. Wat het probleem dus zou kunnen zijn weet ik zo snel niet, maar wellicht lost een upgrade naar de nieuwste versie (11.01) het geconstateerde probleem vanzelf op. Zou je dat eens willen uitproberen?

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 208 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.