Voor mijn bedrijf heb ik verschillende bedrijven gecontacteerd om offertes te laten opmaken voor een website naar mijn mensen te bouwen.
Uiteindelijk tot alle tevredenheid bij één bedrijf tot een vergevorderd stadium gekomen waarin de uiteindelijke offerte is opgemaakt.
Ik ben in principe akkoord met de prijs en de te leveren diensten etc.
Alleen waar ik nu nog over val zijn de algemene voorwaarden.
Welke algemene voorwaarden zijn voor mij belangrijk om te laten opnemen in de offerte?
En dan vooral gericht op het eigendom van de website. Zoals het nu beschreven staat, ben ik na betaling eigenaar van het merk, de domeinen, de teksten, klanten etc, maar niet van het systeem achter de website.
Hoe zit dit als ik de website in de toekomst zou willen verkopen?
Zijn dit soort afspraken normaal?
Wat kan ingebouwd worden om meer zekerheid te bieden om de continuïteit ook te waarborgen, mocht het te leveren bedrijf failliet gaan?
Ik heb gezocht op HL, maar niks specifieks kunnen vinden.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
rlsrls
rlsrls
Voor mijn bedrijf heb ik verschillende bedrijven gecontacteerd om offertes te laten opmaken voor een website naar mijn mensen te bouwen.
Uiteindelijk tot alle tevredenheid bij één bedrijf tot een vergevorderd stadium gekomen waarin de uiteindelijke offerte is opgemaakt.
Ik ben in principe akkoord met de prijs en de te leveren diensten etc.
Alleen waar ik nu nog over val zijn de algemene voorwaarden.
Welke algemene voorwaarden zijn voor mij belangrijk om te laten opnemen in de offerte?
En dan vooral gericht op het eigendom van de website. Zoals het nu beschreven staat, ben ik na betaling eigenaar van het merk, de domeinen, de teksten, klanten etc, maar niet van het systeem achter de website.
Hoe zit dit als ik de website in de toekomst zou willen verkopen?
Zijn dit soort afspraken normaal?
Wat kan ingebouwd worden om meer zekerheid te bieden om de continuïteit ook te waarborgen, mocht het te leveren bedrijf failliet gaan?
Ik heb gezocht op HL, maar niks specifieks kunnen vinden.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/31159-welke-voorwaarden-in-offerte-te-bouwen-website-opnemen/Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag