• 0

Na maanden landingpage, nu eindelijk nieuwe website

Omschrijving van je concept:

Na maanden alleen een landingspage te hebben gehad, nu eindelijk weer een nieuwe complete website online waar ik echt heel tevreden mee ben.

 

URL : http://www.xidesign.nl

 

Het idee was een compleet pakket aan diensten aan te bieden voor kleine en grote merken, normaal deden wij alleen webdesign en een klein beetje webhosting nu hebben wij het webhosting en domeinnaam registratie wat groter aangepakt.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

- Compleet nieuwe huisstijl gemaakt

- Nieuw logo ontworpen

- Nieuwe titel bedacht

- Promotie opgezet (twitter/facebook)

- Alles online gezet

- Nieuwe scripts gemaakt

- Klanten paneel beveiligd met SSL

- WeFact aangeschaft!

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Een compleet pakket van internet diensten te kunnen aanbieden aan onze klanten. Van logo's tot aan SSL Certificaten. En de huidige klantenservice en kwaliteit hiermee te verhogen/verbteren.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Wij vinden kwaliteit/service belangrijker als winst maken, wij hebben liever 99 tevreden klanten met een lagere winst marge als 25 tevreden klanten met een hoge winstmarge.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Verbeter punten qua styling, eventueel qua prijzen, en indeling!

 

Promotie punten, acties, social media tips. Alles is welkom.

 

------

Ter verduidelijking: Mijn nederlands in geschrift is zeer zwak, en dit zal in de loop van de dag na gekeken worden en waar nodig gecorrigeerd.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

16 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik ben de laatste tijd zelf in de weer geweest om een hosting te vinden. Het valt me op dat het verschil tussen jou hostingpakketten minimaal zijn. Waardoor het eerder verwarrend is voor iemand om te moeten kiezen omdat je nooit precies weet hoeveel je gaat ge/verbruiken. Wat ik verder bij ALLE hostings mis is een uitgebreide technische omschrijving van de hostingpakketten, kan ik de MX-records zelf aanpassen, wat is de memory_limit, welk backend-systeem (plesk?!) etc. etc. Moet altijd een heel boekwerk achterhalen om erachter te komen of het wat voor me is.

 

Verder ziet je website er heel netjes uit, geeft een goed gevoel als je erdoorheen bladdert.

 

Vallen me verder wel wat kleine punten op die beter kunnen maar zeer zeker geen prioriteit hebben:

- Kleur van 'Controleer domein' en extensie zijn hetzelfde als de navigatiebalk. Daardoor neig ik niet zo snel om daar mijn domein in te vullen maar relateer ik die kleur aan navigeren. (puur gevoelskwestie)

 

Verder nette site, had je iets eerder tegen moeten komen want dan had ik er serieus naar gekeken om klant te worden.

 

Succes!

 

 

Link naar reactie
  • 0

Dat ben ik met je eens, echter om alle klanten goed tegemoed te komen is er voor gekozen om bijvoorbeeld bij Shared Hosting, zoveel pakketten met relatief gezien weinig verschil te verkopen.

 

Dit omdat het qua prijs op jaarbasis toch wel wat kan schelen, en overstappen is geen probleem.

 

Die technische gegevens is echt een goeie, echter is dit vrij moeilijk om bij shared en reseller hosting te doen aangezien er bij een extra server misschien andere specs zitten.

 

Maar zeker een idee om dit te koppelen!

 

Verder zie ik inderdaad wat je bedoeld met het domein / menu combinatie! Zal hier eens over denken.

 

Bedankt voor je puntjes!

Link naar reactie
  • 0

Ziet er goed uit, maar het eerste dat mij opviel is dit:

 

25% korting KORT25

Nu 25% korting met de code : KORT25! (Geldig tot 14-14-2011)

 

Wat betekend dat de actie altijd geldig blijft?

 

 

Deze zin is ook wat raar:

 

Of u nou zelf hosting wilt aanbieden door middel van reseller hosting of een dedicated server bij ons bent u vrij.. Neem contact met ons op voor maat oplossingen.

De keuze mist, of u nu dit wilt of dat, bij ons bent u vrij.

 

tot slot vind ik de linkjes wat onduidelijk, de ene keer is oranje onderstreept en is het een link de andere keer ondertreept hij alleen bij mouse over, maar er zijn ook weer oranje stukje tekst zonder link.

 

 

Gedurfde uitspraak of een glazen bol? Ik las namelijk dat hype van internetwinkels wel bijna zijn hoogtepunt bereikt heeft. Mensen willen toch weer het persoonlijke contact en het "voelen/zien" van de producten (vooral bij kleding & electronica)

 

Elk jaar stijgt de omzet van webshops met 30%, wat gebeurt er over 10 jaar? Dan bestaan er geen winkels meer!

 

 

Wel ga ik binnenkort eens een offerte bij je aanvragen want je prijzen zien er een stuk beter uit dan wat ik nu heb.

Link naar reactie
  • 0

Strakke site en ik zal deze week ook zeker contact met je opnemen voor bepaalde diensten.

 

Enigste puntje wat ik zo snel vinden kan is de breedte van de website, mij is "wijs gemaakt" dat ik voorlopig niet breder dan 960 moet gaan.

Qua techniek etc. kan ik je niet verder van commentaar voorzien want ik ben een leek met ICT.

 

P.s. Een NL domeinnaam gratis, wat nu als ik mijn 72 domeinnamen bij jou gaat onderbrengen ? ;D

RetailAnalist en Adviseur Detailhandel | Zet winkels ( weer) op de rails.

Link naar reactie
  • 0

14-14-2011, had het zelf niet eens gezien. Direct aangepast uiteraard. Zou wel erg leuke actie zijn ja.

 

@Jasper,

 

Ik ga die zin inderdaad her formulieren. Staat inderdaat erg vreemd

 

"Zelf hosting aanbieden door middel van reseller hosting of een dedicated server, wij hebben de beste oplossing. Ook voor maat oplossingen kunt u bij ons terecht" zal iets beter uit de kast komen.

 

Het woordje mogelijk mist in die zin. Gaat goed.

 

Zoals in mijn begin post staat vermeld zullen de teksten vandaag of morgen goed nagekeken worden, want het staat natuurlijk uiters onfprofessioneel als de teksten niet correct zijn.

 

 

Wat jij aangeeft met de linkjes is niet compleet express gedaan maar toch bij nagedacht. Mensen gebruiken vaak de muis tijdens het lezen en als ze bijvoorbeeld (op hosting pagina) met de muis over de diensten gaan dan zullen ze erachter komen dat deze klikbaar is. (niet oranje, aangezien er geen lappe tekst staat. Als dit wel oranje zou zijn dan zou het een stuk chaotischer worden).

 

De reden waarom de linkjes in de lappen tekst wel oranje zijn gemaakt is simpel, uitnodigen om te klikken!

 

@Rene,

 

Wanneer is jouw dat wijs gemaakt? 3 jaar geleden? ;D Wij houden al 3 jaar 1024 max vast, echter is dit onze eerste website waar wij dit hebben aangepast naar 1280/1100. Reden hiervoor is dat slechts 3% van onze bezoekers 1024 of lager gebruikt.

 

Op 72 domeinnamen kan je inderdaad een leuke korting verwachten. (bij de verhuizing, push is gratis)

Link naar reactie
  • 0

Hallo Xi,

 

Een paar opmerkingen:

 

Je home button zou ik gewoon "Home" noemen.

 

Leuk, zo'n actie voor een gratis domeinnaam registratie. Maar kost die normaliter € 9,99?

 

Je contactformulier vind ik qua layout en kleur niet prettig invullen. Je hebt verplichte velden, maar ik kan niet zien welke. En als ik er een vergeet in te vullen, krijg ik een foutmelding, waarbij je alle door mij reeds ingevulde informatie leegmaakt. Kan ik dus weer helemaal opnieuw beginnen ... :-(

 

Je Algemene Voorwaarden zijn leeg ...

 

Veel tik- en taalfouten, daar zou ik inderdaad nog even naar (laten) kijken. En je gebruikt ook uitdrukkingen niet helemaal correct, zoals "er hoeft geen tussenpartij van pas te komen" (aan te pas) en "graag spelen wij open boek met u" (open kaart).

 

Groet,

 

John

Link naar reactie
  • 0

Ik begin me steeds meer te schamen voor het feit hoe het zo heeft kunnen komen dat mijn nederland zo beroerd is.

 

Ben toch niet de enige(of is het enigste) die de home button niets vind. Ik loop de hele tijd te zoeken. Deze ga ik mooi aanpassen dus.

 

Het contact formulier was ik net ook achtergekomen, dit zal ik direct even oplossen.

 

Algemene voorwaarden zijn in de maak.

 

Thansk voor de tips, finetuning is erg belangrijk!

Link naar reactie
  • 0

Bovenaan in de slogan staat het woord (kunnen) te kort op het woord doen (moet spatie tussen).

 

In je Meta van je index staat webhostig ipv webhosting.

 

Wij werken snel en efficient, maar zijn zeker geen valsspelers. Efficient moet je even aanpassen naar efficiënt.

 

Omdat wij u graag passend van dienst willen zijn hebben wij diverse hosting mogelijk, onderanderen

 

Even veranderen naar; Omdat wij u graag passend van dienst willen zijn bieden wij u diverse diensten (mogelijkheden, speel even met deze zin wat het beste uitkomt) onder anderen;

 

Onderanderen aanpassen naar Ondere andere

 

Pagina bedrijfsgegevens: Daarom vindt u hier alle bedrijfs gegevens die u nodig heeft om correct en snel met onszaken te doen. Ons zaken mag los geschreven worden.

 

Wij zullen u dan zo snel mogelijk te woord staan. Even aanpassen naar zo spoedig mogelijk (staat net wat beter).

 

Pagina contact: dit is bij ons niet lastig aangezien wij via diverse kanelen bereikbaar zijn. Kanalen mag ook ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 215 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.