Ga naar inhoud

Ervaringen MKBbedrijfszaken

Geplaatst:

Rudy_Simons

Hoi,

MKBbedrijfszaken biedt aan voor 22,50 Euro per maand "onbeperkt" juridische vragen te beantwoorden. De verkoper die ik aan de lijn had maakte op mij echter een gladde en onbetrouwbare indruk: "Onbeperkt vragen stellen" en "Proefabonnement voor 3 maanden" en "Geen addertjes onder het gras". Als ik de voorwaarden bekijk hebben ze het onbeperkt vragen stellen echter uitgesloten. Ook lees ik niets over een proefabonnement waarna gekozen kan worden om op te zetten, sterker nog, de voorwaarden geven aan dat een abonnement juist voor een jaar afgesloten wordt. Daarnaast kost het 0,10 Euro per minuut om te bellen naar het telefoonnummer.

Het idee dat ik mijn vragen bij juridische personen kan stellen voor een gering bedrag per maand spreekt me wel aan. Wat zijn jullie ervaringen met dit bedrijf?

Groeten,

Rudy

Featured Replies

Geplaatst:

Rudy_Simons

• Auteur

Ondertussen ben ik erachter gekomen dat juristen ook kostenloos vragen beantwoorden. Daarnaast zijn nog andere mogelijkheden voor het opvragen van advies waardoor aansluiten bij MKBbedrijfszaken voor mij geen toegevoegde waarde heeft op dit moment.

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Roel Boer

Ik geloof dat het eerste kwartier of half uur vaak wel wat vragen gesteld kunnen worden zonder hiervoor te hoeven betalen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.