Hopelijk hebben jullie advies. Ik loop namelijk tegen het volgende probleem op:
Ik maak gebruik van Snelstart Classic en ben bezig met de boekhouding 2010. De zakelijke bankrekening wordt automatisch ingelezen in Snelstart. Waarnaar je de gegevens kan koppelen aan facturen en rekeningen.
Nu is het zo dat een aantal rekeningen in het begin privé zijn betaald. Deze staan dus niet op de zakelijke bankrekening. Hou kan ik deze het beste verwerken. Rekening inboeken en dan?.....
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Womeninbusiness
Womeninbusiness
Goedemorgen,
Hopelijk hebben jullie advies. Ik loop namelijk tegen het volgende probleem op:
Ik maak gebruik van Snelstart Classic en ben bezig met de boekhouding 2010. De zakelijke bankrekening wordt automatisch ingelezen in Snelstart. Waarnaar je de gegevens kan koppelen aan facturen en rekeningen.
Nu is het zo dat een aantal rekeningen in het begin privé zijn betaald. Deze staan dus niet op de zakelijke bankrekening. Hou kan ik deze het beste verwerken. Rekening inboeken en dan?.....
Alvast bedankt voor het meedenken!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/31192-hoe-verwerk-je-in-snelstart-rekeningen-die-priv%C3%A9-zijn-betaald/Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag