Jump to content
zrski
Verberg

Haal meer uit je reclame!

vraag

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
  • Rate this answer

Ik denk dat evalueren eigenlijk keer op keer gedaan moet worden (deze gedachte heb ik aan Ker-evaluatiegek-mie te danken ;D). Altijd handig als je tegen iets aan loopt dat je met een evaluatie kan helpen...


HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link to post
Share on other sites
  • 0
  • Rate this answer

Yep ... evalueren, evalueren, evalueren ... ik kan het niet vaak genoeg zeggen.

Evalueren is nodig om te beoordelen of je diverse acties zin hebben gehad, moeten worden bijgesteld of in de ctrl, alt, del bak kunnen.

Evalueren kun je zien als "after sales" waar zowel je klanten kunnen aangeven wat ze missen/wensen en welke richting je op wenst/moet gaan.

Met name wat reclame betreft kun je dan zien of je investering ook daadwerkelijk animo en dus geld oplevert.

 


Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Bring your business plan to a higher level!

    All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

    • Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

  • Who's Online

    Er zijn 0 leden online en 31 gasten

    There are no registered users currently online

    (See full list)    
  • Also interesting:

  • Ondernemersplein



EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept