Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Astrid Heijkamp
Astrid Heijkamp
Ik heb oktober 2009 bij ziggo mijn alles in 1 pakket uitgebreid met een 2 jarig contract voor interactief. Het interactief werkt hier heel slecht en heeft veel problemen opgeleverd. In december 2010 heb ik gebeld met ziggo of dit contract opgezegd kon worden (bij mijn internetportal stond namelijk eind van de maand als mogelijke opzegdatum). De medewerkster van Ziggo bevestigde de mogelijkheid en daarna is het contract gestopt.
In februari kreeg ik een brief dat er nog een bedrag aan hardware bijdrage betaald moest worden. Het bedrag wat in deze brief stond was niet juist aangezien er al een groot deel van die bijdrage al voldaan was als toeslag in de facturen. Nadat ik hierover gebeld heb en meerdere ziggo medewerkers aan de lijn heb gehad hebben ze besloten dat de opzegging in december niet had mogen plaatsvinden en het abonnement geheractiveerd voor de rest van de abonnementsperiode (tm oktober dit jaar).
Op zich staat dit los van de hardware bijdrage, dit bedrag kan en wil ik namelijk gewoon betalen (er is wel nog een dispuut of dit bedrag 1 ofr 2 jaar betaald moest worden maar daar heb ik me al bij neergelegd dat het 2 jaar is, ik heb het contract niet op papier (stom) en Ziggo weigert of is ook niet bij machte om me een kopie van het contract te zenden). maar ik vind het raar dat in december in overleg een abonnement gestopt wordt en dat ze daar nu 3 maanden later op terug komen.
Uiteindelijk gaat het niet om wereldbedragen maar de manier waarop Ziggo hier mee omgaat stoort me danig en voelt als erg onredelijk. Ik vraag me af of ik in mijn recht sta als ik vast hou aan de opzegging die in december met wederzijds goedvinden (ik heb niet eenzijdig opgezegd maar heb gevraagd of ik kon opzeggen) is uitgevoerd.
ahqbeheer: participatie, vastgoed, advies en coaching
www.websitevanons.nl leverancier van brand spinazie
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag