In 2008 ben ik gestart met mijn onderneming (ZZP). In 2010 heb ik 10K aan investeringen gedaan. Kan ik de investeringskosten in een keer afschrijven (ik heb nog startersafterk)? en ook tegelijkertijd kleinschaligheidsinvesteringsaftrek (KIA) toepassen?
Ik krijg namelijk van mijn boekhouder te horen dat het niet mogelijk is en daar ben ik zelf niet mee eens. Gaarne advies.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
wchan
wchan
In 2008 ben ik gestart met mijn onderneming (ZZP). In 2010 heb ik 10K aan investeringen gedaan. Kan ik de investeringskosten in een keer afschrijven (ik heb nog startersafterk)? en ook tegelijkertijd kleinschaligheidsinvesteringsaftrek (KIA) toepassen?
Ik krijg namelijk van mijn boekhouder te horen dat het niet mogelijk is en daar ben ik zelf niet mee eens. Gaarne advies.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/31209-kleinschaligheidsinvesteringsafstrek-willekeurig-afschrijven/Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag