Ik ben vorig jaar mijn bedrijf begonnen en door een aantal tegenvallers blijkt dat het gewoonweg niet gaat lopen. Ik wil mijn BV nu opheffen en er mee stoppen maar ik heb als aandeelhouder een schuld in mijn BV. Ik heb namelijk de kapitaalstorting van 18.000 euro gedaan en er daarna 13.000 euro van terug gehaald omdat ik dat geld van iemand had geleend om mijn BV op te kunnen richten.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MHFvdW
MHFvdW
Ik ben vorig jaar mijn bedrijf begonnen en door een aantal tegenvallers blijkt dat het gewoonweg niet gaat lopen. Ik wil mijn BV nu opheffen en er mee stoppen maar ik heb als aandeelhouder een schuld in mijn BV. Ik heb namelijk de kapitaalstorting van 18.000 euro gedaan en er daarna 13.000 euro van terug gehaald omdat ik dat geld van iemand had geleend om mijn BV op te kunnen richten.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/31214-bv-opheffen-met-schuld-aandeelhouder/Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag