Mijn intentie is om een BV op te richten samen met een investeerder.
Deze investeerder heeft zelf meerdere BV,s en al 60% van de aandelen bezitten en ik 40%.
we hebben al een ondernemingsplan dus het is alleen nog een kwestie van naar de bank gaan.
Nu ik nooit in bankzaken en ondernemingsschap gezeten heb vraag ik jullie om me tips te kunnen geven waar ik aan moet denken. Oh ja ik ben er al wel uit dat ik ook een holding ga beginnen.
dus tips vooral wel te doen, wat fiscaal voordelig is,wat zijn de valkuilen etc.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
tanalepy
tanalepy
Hallo lezers,
Mijn intentie is om een BV op te richten samen met een investeerder.
Deze investeerder heeft zelf meerdere BV,s en al 60% van de aandelen bezitten en ik 40%.
we hebben al een ondernemingsplan dus het is alleen nog een kwestie van naar de bank gaan.
Nu ik nooit in bankzaken en ondernemingsschap gezeten heb vraag ik jullie om me tips te kunnen geven waar ik aan moet denken. Oh ja ik ben er al wel uit dat ik ook een holding ga beginnen.
dus tips vooral wel te doen, wat fiscaal voordelig is,wat zijn de valkuilen etc.
alvast hartelijk dank voor jullie inbreng.
een ( beginnend) ondernemer.
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/31256-mijn-eigen-bv-waar-moet-ik-aan-denken/Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag