• 0

Boekhoudpakket voor magazijn

Goededag mensen

 

We gaan een nieuw bv beginnen. Voor die bv ben ik op zoek naar een boekhoud pakket. Zoals je al voelt het liefst gratis.

 

Elders in Nederland krijgen we een magazijn met goederen. De goederen worden door de externe magazijn geleverd aan 100 tal klanten door heel nederland. Einde van een dag komt er een bestandje van de magazijn naar ons toe met wat er geleverd is en hoeveel aan wie.

 

Ik moet dus een pakket hebben om dat bestandje te kunnen importeren. Magazijn kan elk bedenkbare formaat aanleveren.

 

Wat hierboven staat moet het pakkeet kunnen. Dus import funcite. Aan de hand van de import regels wordt er dan gefactureerd.

 

Verder moet er gewoon in zitten wat een normaal boekhoudpakket het ook kan. telebanking koppeling aanmaningen, rapportage(heel belangerijk).

 

Kennen jullie zo een pakket. Heb zelf naar osfinancials gekeken, maar daarvan was het artikel en voorraad beheer niet echt naar mijn smaak. En import van verkoopregels (vanuit magazijn) heb ik ook niet echt kunnen vinden nog.

 

Graag jullie hulp hierin..

 

groetjes

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik begrijp je proces niet helemaal..

 

Het magazijn ga je wel zelf beheren, in je eigen administratie. Zoals je schrijft krijg je alleen de boekingen aangeleverd. Van waaruit worden de orders dan gemaakt?

 

Maar in de basis is OpenERP hiervoor een goede keuze.

Maar eventueel: OpenBravo (www.openbravo.com)

of OpenTaps? (http://www.opentaps.org/)

 

hebben allemaal veel uitgebreide mogelijkheden. ERP is echter zeer bewerkelijk met implementeren, dus weet waar je aan begint ;-)

Gemak dient de ondernemende mens...

 

De oprechte eenvoud

www.open2bizz.nl

Link naar reactie
  • 0

hallo

 

in principe is mijn vraag heel eenvoudig.

 

Ik wil vanuit een csv files de orderregels in tanken in een verkooporder/factuur. Als ik van de magazijn een bestandje krijg met wat er geleverd is, hoeveel en aan wie. Wil ik die regels importeren in mijn verkooporder/factuur zodat ik niet handmatig alles over moet typen.

 

groetjes

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 124 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.