Nu is het geval dat deze enkel in het Nederlands ter download staan op die pagina. Ik vroeg mij echter af of deze Algemene Voorwaarden ook in het Engels en Duits beschikbaar zijn. Specifieker gezegd ben ik op zoek naar op z'n minst de Engelse versie van die Algemene Voorwaarden mbt niet-consumenten en consumenten. Het mooiste zou zijn als de KvK dit zelf aanbiedt. Veel Nederlandse bedrijven doen immers tevens zaken met buitenlandse bedrijven, dus wellicht heeft de KvK daar rekening mee gehouden.
Heeft iemand enig idee waar deze vertalingen te vinden zijn?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
graviton
graviton
Op de website van de KvK staan algemene voorwaarden mbt consumenten en niet-consumenten, zie: http://www.kvk.nl/ondernemen/contracten-en-algemene-voorwaarden/algemene-voorwaarden/
Nu is het geval dat deze enkel in het Nederlands ter download staan op die pagina. Ik vroeg mij echter af of deze Algemene Voorwaarden ook in het Engels en Duits beschikbaar zijn. Specifieker gezegd ben ik op zoek naar op z'n minst de Engelse versie van die Algemene Voorwaarden mbt niet-consumenten en consumenten. Het mooiste zou zijn als de KvK dit zelf aanbiedt. Veel Nederlandse bedrijven doen immers tevens zaken met buitenlandse bedrijven, dus wellicht heeft de KvK daar rekening mee gehouden.
Heeft iemand enig idee waar deze vertalingen te vinden zijn?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag